ارائه Wileyfox Pro با سیستم عامل Windows 10

ارائه Wileyfox Pro با سیستم عامل Windows 10: شاید اکنون سیستم عامل ویندوز فون یک سیستم از بین رفته که زیر سایه ی iOS و Android قرار گرفته است تلقی شود.این سیستم قبلا بر روی گوشی های Nokia و Lumia نصب بوده است، اکنون نیز کمپانی انگلستانی Wileyfox از سیستم ویندوزفون بر روی گوشی جدید خود استفاده کرده است. این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که قصد عرضه یک گوشی در چند روز آینده با سیستم ویندوزفون را از بین سیستم ها دارد.

 

این کمپانی انگلستانی اعلام کرده که این گوشی را تا اواسط سال ۲۰۲۰ پشتیبانی نرم افزاری می کند و این مسئله می تواند باعث جذب مشتری های بیشتری شود. زیرا اکثر کمپانی ها و حتی تولیدکنندگان دستگاه های اندرویدی نیز برای این مدت طولانی پشتیبانی نرم افزاری ارائه نمیکنند.

 

Wileyfoxpro دارای صفحه نمایش پنج اینچی HD با تراکم پیکسلی ۱۲٨۰x۷۲۰ می باشد. پردازنده چهارهسته ای که نامش برده نشده، اما قدرت کافی برای انجام چندکار به صورت همزمان و اجرای روان سیستم را خواهد داشت. با توجه به این که حافظه داخلی تنها ۱۶ گیگابایت است، گوشی ارزان قیمت است. داشتن یا نداشتن اسلات رم مشخص نمی باشد. دوربین پشت گوشی ٨ مگاپیکسلی و دوربین جلو تنها دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است.

 

قیمت این گوشی ۲۵۷ دلار است، با توجه به مشخصات گوشی بالا می باشد. اگر چه ظاهر این گوشی بسیار زیباست و رابط کاربری خوب و قابلیت های زیادی دارد که برای بیزینس و کارهای اداری کارآمد است.اکنون این گوشی در سایت آمازون پیش فروش می شود و در تاریخ چهارم دسامبر(۱۳ آذر)عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارائه Wileyfox Pro با سیستم عامل Windows 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *