ارائه نوت8 در رنگ های جدید و حسگر اثرانگشت در پنل عقب

نوت8

ارائه نوت8  در رنگ های جدید و حسگر اثرانگشت در پنل عقب: نیمه اول سال 2017 در حال اتمام است و گوشی های جذاب و پرچم داری وارد بازار شده اند ، اما سال دوم هم باید منتظر گوشی های هوشمند دیگری باشیم . مطابق پیش بینی های که صورت گرفته است باید منتظر رونمایی از گوشی های آیفون 7 اس ، آیفون 8 ، گوگل پیکسل 2، ال جی وی 30 و همچنین باید منتظر نوت8 باشیم .

این محصول کره ای صد در صد به عنوان یک محصول جذاب و زیبا خواهد بود  و به تمام کاربران ثابت می کند که اتفاق بدی که برای فبلت گلکسی نوت اتفاق افتاد دیگر تکرار نمی شود . سامسونگ با ارائه گلکسی اس 8 و اس8پلاس درصدد بود که اتفاق ناگوار را از ذهن کاربران بیرون کند که در این کار نیز موفق شد ، اما هم اکنون نوبت به گلکسی نوت8 رسیده که یکبار دیگر کاربران به خانواده نوت اعتماد کنند.

شایعه های زیادی وجود دارد که در مورد فبلت های بالا رده می باشد و شامل ویژگی های سخت افزاری ، نحوه ی طراحی و همچنین توانایی های متفاوت گلکسی نوت 8 است . اما هم اکنون نوبت به آن رسیده که با ظاهر احتمالی این فبلت با توجه به تصاویر متفاوت آشنا شویم.

به تازگی دسته ی از تصاویر رندر توسط بنجامین بسکین یک طراح معروف از گوشی گلکسی نوت8 انتشار پیدا کرده که نشان می دهد این گوشی دوربین دو گانه ی داشته است . این گونه به نظر می آید که این محصول کره ی بسیار به گلکسی اس8 و اس8 پلاس شبیه می باشد . در صورتی که حاشیه های بالا و پایین آن باریک تر بوده است و انحنای زیادتری در گوشه های نمایشگر این گوشی مشاهده می شود البته فراموش نکنیم که این گوشی مجهز به قلم اس پن است .

در یکی از نسخه های طراحی شده توسط بکسین در پنل پشتی شاهد حسگر اثرانگشت هستیم در صورتی که در دیگر نسخه ها در زیر نمایشگر حسگر اثرانگشت جاسازی شده است . در ادامه شاهد نسخه ی هستیم که حسگر اثر انگشت ندارد:

نوتنوت8

در پایان نسخه ی را می بینیم که در پنل پشت گوشی حسگر اثر انگشت داشته است .

بیشتر بخوانید  چهارم شهریور در نیویورک گلکسی نوت8 معرفی می گردد

  نوت8

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارائه نوت8 در رنگ های جدید و حسگر اثرانگشت در پنل عقب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *