ارائه بسته های ساعتی اینترنت توسط همراه اول

همراه اول

بسته های ساعتی اینترنت توسط همراه اول | این روزها بسیاری از کاربران به دلیل مشغله ی بسیار زیاد نمی توانند در طول روز از گوشی خود استفاده نمایند به همین دلیل در طول شب اقدام به استفاده از اینترنت می کنند. در این میان اپراتور همراه اول نیز برای رفاه حال کاربران خود بسته های اینترنتی مناسب این اشخاص فراهم نموده است.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول در طرح جدید اینترنتی خود، بسته های مختلف اینترنت صبحانه از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر در بازه های زمانی 7 روزه و 1 ماهه برای استفاده مشترکان سیمکارت های دائمی و اعتباری ارائه می دهد. مشترکان همراه اول می توانند این بسته ها را با استفاده از کدهای USSD، در لیست سرویس ‌های سرشماره #272*100* مشاهده کرده و فعال نمایند.

قابلیت فعال نمودن همزمان بسته‌ های صبحانه به همراه سایر بسته ‌های اینترنت وجود دارد و لازم به ذکر است که این بسته ها فاقد سیستم تمدید خودکار حجمی و یا زمانی می باشند. مشترکین همراه اول می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته های جدید و نحوه ی خرید آن ها به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه نمایند.

همراه اول

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برای نخستین بار سیمکارت VIP توسط همراه اول ارائه می گردد

نظرات در مورد : ارائه بسته های ساعتی اینترنت توسط همراه اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *