ارائه بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی Sony Xperia X Performance

ارائه بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی Sony Xperia X Performance: بعد از گوشی های Xperia XZ و XZs, کمپانی سونی اکنون قصد ارائه اپدیت اندروید ٨.۰ برای گوشی Xperia X Performance که در سال گذشته عرضه شد را دارد.
Xperia X Performance چهارمین گوشی کمپانی سونی خواهد بود که این بروزرسانی بزرگ را دریافت می کند. قبل از XZ و XZs ارائه بروزسانی اوریو برای گوشی های Xperia XZ Premium در ماه اکتبر آغاز شد.

 

 

بیلد نسخه نرم افزاری X Perfomance سونی 41.3.A.0.401. است. این همان شماره بیلدی است که در گوشی های XZ و XZs این کمپانی استفاده شده است.
این بروز رسانی همراه با بسته امنیتی اندروید ماه نوامبر به همراه تمامی ویژگی های اوریو مانند قابلیت تصویر در تصویر، انتخاب متن هوشمند، پر کردن خودکار فرم ها، میانبرهای نرم افزارها، تغییرات در سیستم اعلان ها و برخی قابلیت ها و ویژگی های بیشتر همراه خواهد بود.

قابلیت های اکسپریا جدید نیز اضافه شده اند. از جمله این قابلیتها می توان به Xperia actions و یادآورها اشاره کرد. حجم این بروزرسانی حدودا ۱.۲ گیگابایت است، بنابراین قبل از دانلود، اتصال به یک کانکشن وای فای پایدار را فراموش نکنید.
گوشی Xperia X Performance با نسخه اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه شد و در ماه نوامبر سال گذشته به اندروید ۷.۱ ناگت بروزرسانی شد.

بروزرسانی اندروید اوریو به صورت OTA قابل دسترس است.بنابراین اگر بروزرسانی هنوز به دستتان نرسیده است نگران نباشید، این بروز رسانی در طی یک هفته آینده در دسترستان قرار خواهد گرفت. هر دو نسخه یک و دو سیم کارته با شماره مدل های F8131 و F8132 به ترتیب اپدیت را دریافت خواهند نمود.
کمپانی سونی جز معدود کمپانی هایی می باشد که بروزرسانی اندروید را به صورت مرتب برای دستگاه هایش عرضه می کند. کمپانی نوکیا نیز ارائه بروزرسانی را برای گوشی Nokia 8 آغاز کرده و قول داده است که برای اسمارتفون های Nokia 5 و Nokia 6 نیز بروزرسانی را عرضه کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارائه بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی Sony Xperia X Performance

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *