اختیاری بودن بریدگی بالای صفحه نمایش ال جی جی 7

ال جی جی 7

ال جی جی 7 | مدتی است که شرکت ال جی به دلیل تولید گوشی های با کیفیت و امکانات عالی مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت اخیرا یک گوشی جدید به نام جی 7 را معرفی کرده است که قابلیت های بسیار خوب و جالبی دارد. یکی از جذابیت های جی 7 , بریدگی بالای نمایشگر آن می باشد. شرکت ال جی امروز اعلام کرد این بریدگی می تواند به صورت اختیاری حذف یا ایجاد شود.

با توجه به این که بیشتر گوشی هایی که در رویداد MWC معرفی شدند , دارای یک بریدگی بالای صفحه نمایش خود بودند , نباید انتظار داشته باشیم که شرکتی مثل ال جی چنین کاری را انجام ندهد. اما بریدگی بالای جی 7 با سایر گوشی ها فرق دارد. شرکت ال جی با استفاده از یک نرم افزار , امکان حذف یا ایجاد این بریدگی را ایجاد کرده است. برای شفاف سازی درباره این موضوع , کمپانی ال جی یک ویدیو از نحوه تنظیم این بریدگی منتشر کرد. در این کلیپ می بینیم که با ادیت بخشی از تنظیمات گوشی می توان بریدگی را محو کرد.

در واقع شرکت ال جی با انجام این کار , حاشیه بالای صفحه نمایش جی 7 را بسیار شبیه آیفون 10 کرده است , با این تفاوت که بر خلاف آیفون 10 , ایجاد بریدگی در نمایشگر در گوشی جی 7 کاملا اختیاری بوده و به سلیقه شخصی فرد بستگی دارد. از سویی شرکت گوگل آخرین به روز رسانی اندروید پی را بر اساس وجود بریدگی انجام داده و آیکون هایی مانند نمایش ساعت , درصد شارژ باتری را به صورتی طراحی کرده است که نمایشگر دارای یک بریدگی بالای صفحه باشد.

ویژگی ها و امکاناتی که ال جی در جی 7 ارائه داده است با حذف بریدگی از بین نمی روند ولی باید گفت وجود این بریدگی خالی از لطف نیز نمی باشد. بر اساس آن چه که برخی از منابع منتشر کرده اند , امکان دارد ال جی جی 7 تا پایان اردیبهشت سال 97 به بازار عرضه شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اختیاری بودن بریدگی بالای صفحه نمایش ال جی جی 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *