اختلال واتس اپ برطرف شد

پیام رسان واتس اپ

همانطور که می دانید پیام رسان واتس اپ نیز همانند اپلیکیشن اینستاگرام در اختیار شرکت فیس بوک قرار دارد و ساعاتی پیش در سرتاسر نقاط جهان دچار اختلال شد ولی پس از گذشت 1 ساعت دوباره به حال عادی بازگشت. کمپانی واتس اپ در این خصوص گفت که این اختلال به صورت سراسری بوده و خودمان نیز در جریان این اختلال هستیم و با عرض پوزش پس از گذشت یک ساعت این اختلال را به طورکلی برطرف کردیم.

شرکت واتس اپ دلیل این اختلال را هنوز مطرح نکرده است و هیچگونه اطلاعات فنی در خصوص این اختلال اعلام نکرده و در دسترس نمی باشد. کشور هند که دارای بیش از 200 میلیون کاربر واتس اپ می باشد، این اختلال سبب گردید که بسیاری از کاربران اعتراض های گسترده ای را به عمل آورند. این اختلال درست با آغاز سال میلادی جدید صورت گرفت و بسیاری از افرادی که قصد داشتند تبریک سال نو را از این طریق به آشنایان خود اعلام کنند، ناکام مانده بودند.

کاربان این برنامه در سایر نقاط جهان نیز در این خصوص اعتراضاتی را سر دادند ولی در نهایت واتس اپ سریعا در صدد برطرف این مسئله برآمد و نگذاشت که این مشکل ادامه یابد. لازم به ذکر است که پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) در کنار شبکه ی اجتماعی فیس بوک یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های گپ موبایلی می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  امکان جدید مکالمه صوتی واتس اپ در آینده برای اندروید طراحی می شود

نظرات در مورد : اختلال واتس اپ برطرف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *