احتمال هک پیام رسان سروش ( آیا امنیت پایین سروش واقعیت دارد ؟)

پیام رسان سروش

احتمال هک پیام رسان سروش ( آیا امنیت پایین سروش واقعیت دارد ؟)  :این روزها در فضای مجازی موضوعی که بسیار مطرح می گردد بحث امنیت می باشد، زیرا یک کاربر تا زمانی که در یک محیط امنیت نداشته باشد نمی تواند به آن اعتماد نماید.

هک پیام رسان سروش

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی میان افراد این بحث بسیار مطرح می گردد و باید بیش از پیش به این موضوع توجه گردد به خصوص توسط نهاد های دولتی یک کشور زیرا که آن ها با ایجاد یک بستر ایمن می توانند سریعتر اعتماد افراد را جلب نمایند.

اخیرا با مطرح شدن موضوع فیلترینگ تلگرام بسیاری از افراد در این زمینه ناراحت هستند و نمی توانند به سایر پیام رسان ها از لحاظ امنیتی اعتماد نمایند. در این بین رسانه ی ملی پیام رسانی به نام سروش را برای کاربران معرفی نمود که بسیاری از افراد می توانند از این پیام رسان داخلی استفاده نمایند و ویژگی های متفاوتی را به این پیام رسان نسبت داد اما بعد از گذشت تمامی این صحبت ها، برخی از برنامه نویسان تصمیم گرفتند که میزان امنیت این پیام رسان را مورد بررسی قرار بدهند.

پس از انجام تست های مختلف از سوی این افراد متوجه شدند که شکاف های امنیتی بسیاری در این اپلیکیشن وجود دارد، برای مثال در پیام رسان سروش آی دی کاربران شماره تماس آن ها می باشد و به راحتی شماره تماس شما در اختیار سایر افراد قرار می گیرد و شاید این موضوع بسیار خطرناک باشد و سبب ایجاد مزاحم هایی از طریق این اپلیکیشن برای شما گردد.

قطعا افراد نمی توانند این مشکل بزرگ را تحمل نمایند و با این حال نشان می دهد که پیام رسان سروش احتمال هک بالایی دارد و شاید حتی افراد مبتدی که تازه وارد عرصه ی برنامه نویسی می شوند هم بتوانند به پروفایل شما دسترسی یابند و امنیت شما را به خطر بیندازند.

نظر شما در مورد امنیت پیام رسان سروش چیست ؟ به نظر شما این پیام رسان امنیت دارد؟ می توان از این نرم افزار به عنوان جایگزین تلگرام استفاده کرد؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حملات سایبری هکرها با شیوه های جدید

نظرات در مورد : احتمال هک پیام رسان سروش ( آیا امنیت پایین سروش واقعیت دارد ؟)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *