احتمال دارد عرضه آیفون های 2018 با تاخیر صورت پذیرد

آیفون های 2018

تقریبا کمتر از دو ماه دیگر به معرفی سری جدید گوشی های کمپانی اپل یعنی آیفون های 2018 باقی مانده است و هر روز خبرهایی از مشکلات ایجاد شده بر سر راه این گوشی های هوشمند به گوش می رسد. اکنون این خبر مربوط به شرکت تامین کننده ی تراشه ی آیفون های 2018 یعنی کمپانی TSMC می باشد که اخیرا یک ویروس به تجهیزات این کمپانی راه پیدا کرده است و آن ها را از کار انداخته ولی هنوز مشخص نیست که این مسئله بر سر راه تولید آیفون های 2018 مانعی ایجاد خواهد کرد یا نه؟!

شرح وقایع

بر اساس اطلاعیه ی منتشر شده از سوی کمپانی TSMC این ویروس توسط هکر ها انتشار نیافته است و قسمت هایی از خط تولید دوباره شروع به کار کرده است، هرچند لازم به ذکر است که بخشی از تجهیزات و دستگاه ها تا روز یکشنبه فعال نخواهند شد. بر اساس گفته های مدیر مالی شرکت TSMC، لورا هو، این کمپانی قبلا توسط ویروس های مختلفی مورد حمله قرار گرفته است ولی این اولین بار می باشد که حمله یک ویروس توانسته خطوط تولید آن ها را تحت تاثیر قرار بدهد. بر اساس گزارش بلومبرگ، این کمپانی قرار است روز دوشنبه اطلاعات بیشتری را در خصوص این حمله ویروسی برای عموم منتشر نماید.

آیفون های 2018

کمپانی TSMC تولید کننده ی تراشه A11 اپل می باشد، این تراشه بر روی گوشی های آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 قرار داده شده است. همچنین قرار است تراشه A12 اپل را نیز این کمپانی برای آیفون های 2018 تولید نماید ولی این حمله ویروسی در شرایط بسیار بدی رخ‌ داده است و خط تولید آن را موقتا تعطیل نموده است. لورا هو، در خصوص میزان خسارت مالی وارد شده به این کمپانی به دلیل از کار افتادن خط تولید و تحت تاثیر قرار گرفتن روند تولید تراشه های اپل توضیحی نداد و اکنون تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم که این توقف ناگهانی در خط تولید چه تاثیری در روند تولید تراشه های آیفون های 2018 خواهد گذاشت.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  قیمت آیفون 12 مینی احتمالا 649 دلار باشد؛ عرضه 4 مدل تایید شد!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال دارد عرضه آیفون های 2018 با تاخیر صورت پذیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *