احتمال بازگشت دوباره گوشی های سامسونگ نوت 7، همراه با باتری متفاوت

به تازگی طبق خبری که توسط The Investor منتشر شده است& به نظر می رسد که کار سامسونگ با گوشی های سامسونگ نوت 7 هنوز تمام نشده است و احتمال یازکشت این گوشی ها، البته همراه با باتری کوچک تر نسبت به باتری های قبلی، وجود دارد. در ادامه با زوم تک همراه باشید تا از جزئیات این خبر به طور کامل آگاه شوید.

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد تا گوشی های جمع آوری شده نوت 7 خود را که تعمیر کرده است، با باتری های کوچک تری دوباره وارد بازار نماید.گفته می شود که سامسونگ به خاطر مشکلاتی که برای باتری های گوشی سامسونگ نوت 7 به وجود آمده بود و باعث آتش گرفتن این گوشی ها می شد و به تبع آن سامسونگ این گوشی ها را جمع آوری کرده بود، حدود 5 میلیارد دلار ضرر متحمل شده است. ممکن است که سامسونگ با برگرداندن گوشی های تعمیر شده به بازار بتواند قسمتی از این ضرر هنگفت را جبران نماید.

طبق گزارشات ارائه شده انتظار می رود که گوشی های تعمیر شده سامسونگ در ماه ژوئن وارد بازار شوند و فعلا مشخص نمی باشد که این گوشی ها در چه بازارهایی قرار است که عرضه شوند. ولی بایستی منتظر ماند و دید که با توجه به افتضاح بوجود آمده درباره این گوشی ها، آیا حتی با بازگردان این گوشی ها استقبالی از آنها می شود یا نه.

لازم به ذکر است که در خبرهای قبلی زوم تک گفته بودیم که سامسونگ پس از تحقیقات فروان علت آتش گرفتن گوشی های نوت 7 را باتری های این گوشی ها اعلام کرده بود و گفته بود که در طراحی خود گوشی‌ ها هیچ گونه نقص و اشتباهی وجود نداشته است. همچنین بعد از آن هم سامسونگ اعلام کرد که از این به بعد برای جلوگیری از این گونه اتفاقات، اقداماتی 8 مرحله ای را در دستور کار خود قرار خواهد داد تا از سالم بودن باتری های گوشی هایش مطمئن باشد که می توانید این اقدامات 8 مرحله ای سامسونگ را در این پست به طور کامل مشاهده بفرمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال بازگشت دوباره گوشی های سامسونگ نوت 7، همراه با باتری متفاوت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *