احتمالا گلکسی اس 10 سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 سامسونگ | تنها چند هفته از معرفی گلکسی اس 9 کمپانی سامسونگ نمی گذرد که سایت های خبری تصمیم گرفته اند که از پرچمدار بعدی این کمپانی اطلاعاتی به دست آورند و گویا بر اساس اطلاعات بدست آمده طرح احتمالی این گوشی هوشمند اکنون به مراحل نهایی رسیده است. در پرچمدار آینده ی این کمپانی لازم نباید به دنبال تغییر اساسی باشید زیرا این گوشی هوشمند از یک نمایشگر بدون حاشیه بهره می برد.

بر اساس شایعات و گمانه زنی های انجام شده در خصوص این گوشی هوشمند گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ یه ترتیب دارای صفحه نمایش های 5.8 و 6.3 اینچی می باشند و نسبت به اندازه های 5.77 و 6.22 اینچی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کمی بزرگتر هستند ولی اندازه ی بدنه ی پرچمداران آینده ی این کمپانی هنوز مشخص نیست. با این حال که گفته شده است طراحی کلی این گوشی های پرچمدار تغییر خاصی نخواهد داشت ولی اعلام شده است که طراحی بدنه ی آن ها کم و بیش دارای تغییرات قابل توجهی خواهندبود.

گلکسی اس 10

اما یکی از مسائلی که در خصوص پرچمداران آینده ی کمپانی ها مطرح می باشد، این است که آیا سنسور اثر انگشت آن ها کماکان در پنل پشتی گوشی قرار دارد یا نه؟! که در خصوص گلکسی اس 10 گمان می رود که احتمالا سنسور اثر انگشت آن از پنل پشتی حذف و در زیر نمایشگر گوشی قرار خواهد گرفت. این موضوع از جایی نشات می گیرد که پیش از این اشاره شده بود کمپانی سامسونگ با همکاری کمپانی های سینپتیکز و کوالکام قصد دارد بر روی حسگر اثر انگشت یاد شده فعالیت نماید.

یکی دیگر از ویژگی های بارزی که می توانیم در این گوشی هوشمند نام ببریم استفاده از یک ماژول دوربین دارای حسگر سه بعدی است که قرار است با همکاری مانتیس ویژن و کمپانی وود گیت توسعه یابد و تنها باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از سوی خود کمپانی منتشر گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا گلکسی اس 10 سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *