احتمالا در پرچمدار تاشو سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد

پرچمدار تاشو سامسونگ

پرچمدار تاشو سامسونگ | سامسونگ برنامه های خیلی جذابی برای پرچمدار 2019 خودش داره که احتمالا خیلی از کاربرا رو حیرت زده میکنه ، این کمپانی سال پیش گوشی تاشوی W2018 رو معرفی کرد و برای اولین دفعه یه گوشی هوشمند با گشودگی دهانه ی لنز قابل تغییر رو رونمایی کرد فناوری که تو این گوشی استفاده شده بود اونقدری کاراییش بالا بود که توی اس 9 پلاس هم از اون استفاده کرد ولی الان خبرای جدیدی در مورد تغییرات توی W2018 معرفی شد.

حالا الان گوشی جدیدی که میخواد این کمپانی معرفی کنه W2019 نام داره که الان با پروژه ی Lykan داره توسعه پیدا میکنه و یکی از منبع های خبری چینی گفته که توی این گوشی شاهد یه دوربین دوگانه یا گشودگی دهانه لنز قابل تغییر هستیم. سامسونگ توی گوشی های اخیر خودش از سنسور های تله فوتو استفاده کرده که پیش بینی میشه توی این گوشی ام از همین سنسور استفاده کنه.

پرچمدار تاشو سامسونگ

سال پیش مهندسای سامسونگ W2018 رو به عنوان یه سکوی تغییرات برای گوشی های سامسونگ معرفی کرد که میتونست از اون طریق نظر کاربرا رو نسب به گشودگی متغیر دیافراگم دربیاره، الان هم دوربین W2019 اطلاعات خیلی جذابی رو از دوربین گلکسی اس 10، قبل از معرفی اون به کاربرا میده که میتونن از روی ویژگی هاش یه چیزایی در مورد قابلیت های این گوشی به دست بیارن.

W2018 از دوتا صفحه نمایش 4.2 اینچی AMOLED با کیفیت Full HD استفاده می کنه که احتمالا تکرار این طراحی رو توی نسخه ی 2019 این گوشی ام میبینیم. از اونجایی که کاربرای چینی علاقه ی زیادی به این گوشی تاشو دارن و اونو به عنوان یه گوشی پرچمدار میشناسن ، احتمال داره یه سری مشخصات دیگه مثل پردازنده ی اسنپدراگون 845 و یه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی داشته باشه.

بر اساس شایعاتی که منتشر شده این گوشی هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری اختصاصی خود سامسونگ استفاده میخواد بکنه ولی چون که از اول عرضه ی اون محدود به چین هستش و از سرویس های گوگل پلی خبری نیست!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا در پرچمدار تاشو سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *