اجاره آپارتمان مبله در محله قیطریه

اجاره خانه

دسترسی مترو به محله قیطریه از طریق استگاه مترو قیطریه می باشد که در ابتدای خیابان قیطریه قرار گرفته است. دسترسی از طریق تاکسی و اتوبوس نیز از همان خیابان قیطریه برای تجریش و سیدخندان وجود دارد.

از مراکز مهم محله قیطریه  می توان به بوستان تفریحی قیطریه  اشاره کرد. همانطور که میدانیم این بوستان یکی از پارک های بزرگ و محبوب شهروندان تهرانی می باشد . امکانات این پارک به صورتی است که تمام اعضای خانواده می توانند از آن ها استفاده کنند. همچنین یاد آوری کنیم که فرهنگسرای ملل که یکی از فرهنگسراهای معروف تهران می باشد نیز در این پارک واقع شده است . این بوستان همچنین دارای سینمای شش بعدی و هفت بعدی نیز می باشد.

سفارت خانه های کشورهای جمهوری خلق چین، جمهوری آذربایجان و جمهوری دانمارک و کشور نیوزلند  نیز در این محله واقع شده است.

اجاره آپارتمان مبله در محله قیطریه: محله قیطریه  یکی از محله های معروف شهر تهران می باشد که در شمال شرقی شهرتهران  واقع شده است. اجاره آپارتمان مبله در این منطقه نیز رونق دارد.

محله قیطریه از شمال به خیابان قیطریه ، از جنوب به بزرگراه صدر ، از غرب به خیابان شریعتی از شرق به بلوار قیطریه منتهی می شود. به دلیل قرار گرقتن این محله در شمال تهران از آب و هوایی نسبتا معتدل بر خوردار می باشد. این منطقه برای خواهان اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت در تهران  ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران مناسب است. این محله از مناطق نسبتا گران شهر به شمار می رود از خیابانهای مهم محله قیطریه می توان به بلوار اندرزگو ، خیابان شریعتی ، خیابان قیطریه ، بلوار صبا ، بلوار کاوه ، بزرگراه صدر و خیابان چیذراشاره کرد.

قابل ذکر است که این منطقه در محدوده طرح ترافیک اصلی و طرح ترافیک زوج و فرد قرار ندارد.اما ترافیک در این محله بخصوص در بلوار اندرزگو زیاد می باشد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اجاره آپارتمان مبله در محله قیطریه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *