اتومبیل هایی که قرار است در سال 2018 معرفی گردند

اتومبیل هایی که قرار است در سال 2018 معرفی گردند

بلاخره سال 2018 میلادی از راه رسید و بسیاری از خودروسازان اروپایی و آمریکایی و حتی کره ای و چینی قصد دارند در سال جدید خودروهایی را معرفی و روانه ی بازار کنند. در این میان برخی از خودروسازان صبرشان به پایان رسید و خودروهای 2018 خود را در اواخر سال گذشته نظیر تویوتا کمری و هوندا ادیسنه معرفی کردند. باید اعتراف کنیم، خودروهایی که قرار است در سال جاری معرفی و عرضه گردند تفاوت های بسیاری با مدل های قبلی خود دارند؛ چه ازلحاظ طراحی و چه از لحاظ فنی!.

اکنون تصمیم گرفتیم که در زوم تک تعدادی از این خودروهای را برای شما معرفی نماییم تا اگر قصد آشنایی و حتی خرید خودروهایی لوکس را دارید، مطلع باشید که در سال جدید کدام خودروها معرفی خواهند شد. در ادامه با ما همراه باشید.

تویوتا CHR 2018

یکی از خودروهای کراس اوور کوچک کمپانی تویوتا که دارای ظاهری اسپرت و طراحی منحصر به فرد می باشد، تویوتا CHR 2018 است که قطعا با ورود خود به عرصه ی خودروهای اسپرت نامی ماندگار برجای خواهد گذاشت. این خودرو نیز همانند سایر محصولات کمپانی تویوتا دارای سیستم های پیشرفته ای نظیر ترمز خودکار در زمان تشخیص عابر پیاده،سیستم کنترل تطبیقی حرکت و حفظ خودرو در بین خطوط جاده می باشد. نکته ی جالبی که در خصوص طراحی این خودرو وجود دارد این است که CHR 2018 در نگاه اول یک خودروی دو در و کوپه به نظر می رسد ولی دستگیره های درب عقب آن در قسمت بالایی و انتهای درب ها قرار داده شده اند که به راحتی قابل تشخیص نیست.

اتومبیل هایی که قرار است در سال 2018 معرفی گردند

آئودی Q5 مدل 2018

کمپانی ائودی قرار است در سال بهار سال 2018 از Q5 جدید خود رونمایی به عمل آورد و در این خودرو ما شاهد فناوری های جدیدی به منظور افزایش امنیت و راحتی سرنشینان هستیم. Q5 مدل 2018 دارای یک موتور 4 سیلندر با گیربکس اتوماتیک 7 سرعته می باشد که سیستم انتقال نیرو به چرخ های این خودرو به صورتی می باشد که هر چهار چرخ به طور همزمان درحال چرخ است (دو دیفرانسیل) و این مورد مزیتی است که نسبت به مدل قبلی دارد. موتوری که به روی این خودرو قرار داده شده است می تواند Q5 را در مدت زمان 5.9 ثانیه از 0 به سرعت 96 کیلیومتر بر ساعت برساند. برجستگی آئودی Q5 به سیستم اینفوتیمنت می باشد که در سری قبلی این خودرو وجود نداشت.

بیشتر بخوانید  احتمالا شورای رقابت از سیستم قیمت گذاری خودروها کنار گذاشته خواهد شد

اتومبیل هایی که قرار است در سال 2018 معرفی گردند

لندرور Range Rover Volar 2018

کمپانی لندرور با معرفی Volar 2018 نشان داد که قصد دارد محصولات برند Range Rover خود را گسترش داده و در این عرصه به رقابت بپردازد. Volar 2018 قرار است در سه موتور مختلف عرضه گردد که مدل پایه ی آن دارای یک موتور چهار سیلندر از نوع V6 با 380 اسب بخار نیرو می باشد و از سایر ویژگی های آن می توان به سیستم تعلیق هوا، اینفوتیمنت جدید به همراه مانیتور 10 اینچی لمسی اشاره کرد.

اتومبیل هایی که قرار است در سال 2018 معرفی گردند

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتومبیل هایی که قرار است در سال 2018 معرفی گردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *