اتمام فعالیت یاهو مسنجر از فردا

یاهو مسنجر

یاهو مسنجر | همانطور که چندی پیش در طی یک خبر اعلام کردیم که یاهو قصد دارد به فعالیت قدیمی ترین و اولین پیام رسان آنلاین دنیا خاتمه دهد، اکنون زمان اتمام فعالیت آن فرا رسیده است و دیگر کاربران این مسنجر باید با یاهو خداحافظی کنند. بنابر خبرهای منتشر شده از سوی یاهو از فردا دیگر کاربران نمی توانند به پیام های ارسالی خود در این مسنجر دسترسی داشته باشند و یا وارد حساب کاربری خود شوند.

26 تیر تاریخ خداحافظی با یاهو مسنجر می باشد. بر همین اساس، چند ساعتی که فرصت دارید را از دست ندهید و از پیام های خود در این مسنجر نسخه ی پشتیبان دریافت کنید. لازم به ذکر است که یاهو برای انجام این کار ابزاری را تهیه نموده که می توانید با مراجعه به این لینک از آن استفاده نمایید. همانقدر که دل کندن از این مسنجر برای کاربران دشوار می باشد، برای پرسنل یاهو نیز کار راحتی نیست و ناراحتی های زیادی دارد.

تیم یاهو منسجر در طی یک بیانیه دلیل توقف پشتیبانی خود را از پیام رسان قدیمی و محبوب اینگونه بیان کردند:

در جریان هستیم که طرفداران وفاداری در کل دنیا داریم که هنوز از پیام رسان قدیمی یاهو مسنجر به منظور ارتباط با دوستان‌ خود استفاده می نماید، زیرا این سرویس جز نخستین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ هایی به حساب می آید که به گفتگو و گپ دوستانه یا کاری اختصاص پیدا کرده بود. در عین حال از سمتی که چشم انداز ارتباطات گروهی در حال تغییرات اساسی است، تصمیم داریم که یک ابزار ارتباطی جدید راه اندازی کنیم تا بتواند تمامی نیازهای کاربران را به راحتی تامین نماید.

لازم به ذکر است که یاهو مدتی پیش پیامرسان Squirrel را به عنوان یک جایگزین برای یاهو مسنجر معرفی نمود ولی هنوز شاهد استقبال کاربران نبوده‌ است. اکنون تنها باید منتظر باشیم که ببینیم آیا در روها و ماه های آتی و با اعمال تغییرات اساسی تر، این پیامرسان جدید راهی برای جایگزینی با یکی از محبوب‌ ترین پیام‌ رسان‌ های دنیا در طول تاریخ خواهد داشت یا نه؟!

در نهایت بد نیست بدانید که با وجود اتمام کار یاهو مسنجر، هنوز می‌ توانید از آیدی یاهوی خود در سایر خدمات یاهو مانند ایمیل و Fantasy استفاده نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتمام فعالیت یاهو مسنجر از فردا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *