ابراز نگرانی های مسئولان اپل از مشکلات نرم‌افزاری آیفون8

آیفون8

تا کنون خبرهای زیادی از آیفون 8 و مشخصات آن شنیده ایم . آنگونه که قرار است اپل به عنوان دهمین سالگرد خود آیفون 8 را تولید نماید و انبوهی از امکانات جدید و متنوع در آن گنجانده باشد .  این موضوع سبب شده تا مسئولان اپل نگرانی های برای عرضه به موقع آیفون 8 در ماه سپتامبر داشته باشند .

مسئولین اپل سعی دارند که هیچ گونه مشکلی در زمان سفارش یا تحویل آیفون 8 نداشته باشند و این در حالی است که به رفع نواقص نرم افزاری پرداخته اند. اما در ابتدا برخی از امکانات  این گوشی غیر فعال می باشد و در آپدیت های بعدی فعال خواهند شد .

یکی ازمشکلاتی که در این حیطه وجود دارد شارژ وایرلس می باشد که از نظر سخت افزاری هیچ مشکلی ندارد  ولی در بخش نرم افزار آن مشکلاتی مطرح است که هنوز نتوانسته به صورت کلی حل شوند . به همین دلیل اپل مجبور است بعد از عرضه آیفون 8 در آپدیت های نرم افزاری بعدی این امکان را برای کاربران خود قراردهد.

جز این مشکل ( شارژ وایرلس) موضوعات دیگری مطرح است که می توان به سنسور سه بعدی تشخص چهره اشاره کرد .مثل شارژ وایرلس هیچ مشکل سخت افزاری وجود ندارد اما وجود مشکلات کوچک در بخش نرم افزاری سبب شده تا این سنسور نتواند به خوبی عمل کند .

در صورتی که مشکلات نرم افزاری تا زمان عرضه حل نشود ، اپل بدون فعال نمودن این سنسورها آیفون 8 را به مشتریان عرضه می نماید.

لازم است بدانید کارکرد بی نقص سنسورهای اثرانگشت که زیر صفحه نمایش می باشند هنوز به صورت دقیقی مورد تایید قرار نگرفته است علاوه بر آن ممکن است در هفته های ابتدایی عرضه آیفون 8 با محدودیت های روبرو شود به دلیل اینکه نمایشگرهای OLED که از سامسونگ خریداری شده تعداد کمی می باشند.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در سیستم عامل iOS 11 مصرف باتری افزایش یافته است!

نظرات در مورد : ابراز نگرانی های مسئولان اپل از مشکلات نرم‌افزاری آیفون8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *