چگونه آی او اس ( IOS ) را آپدیت کنیم

بروزرسانی سیتم عامل آی او اس یکی از سوالاتی از که برخی از افراد استفاده کننده از دستگاه هایی نظیر آیفون و آیپد می پرسند و برایشان جای سوال است که چگونه می توانند سیستم عامل دستگاه خود را آپدیت کنند. به همین منظور تصمیم گرفتیم که در این بخش نحوه ی بروزرسانی این سیستم عامل را برایتان توضیح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از آپدیت به موارد زیر توجه نمایید:

  • Find My iPhone در بخش iCloud روشن نباشد: این قسمت به منظور جلوگیری از دزدیده شدن گوشی آیفون و امکان پیگیری گوشی به صورت آنلاین می باشد که در زمان بروزرسانی باید آن را غیر فعال نمایید. در ابتدا باید وارد Settings شده و گزینه ی iCloud را انتخاب نمایید؛ سپس Find My iPhone را خاموش کنید. (برای خاموش کردن این گزینه حتما به رمز اپل آیدی خود احتیاج دارید.)

آی او اس

  • نسخه یسیستم عامل گوشی شما چیست؟: در ابتدا وارد Settings شده و سپس General را انتخاب نمایید و بر روی گزینه ی About کلیک کنید. در صفحه ی مقابل گزینه ای به نام Version وجود دارد که در باکس مقابل نسخه ی سیستم عامل نوشته شده است.

آی او اس

نحوه ی آپدیت آی او اس (iOS)

توجه: برای بروزرسانی از طریق گوشی باید سیستم عامل شما نسخه ی 7.0 به بالا باشد.

  • در ابتدا وارد Settings بشوید.

آی او اس

  • سپس بر روی General کلیک کرده و Software Update را انتخاب نمایید.
  • در پایین صفحه Download and install را انتخاب کرده و صبر کنید تا فایل بروزرسانی جدید دانلود شود. ( اگر سیستم عامل قبلا دانلود شده باشد فقط گزینه ی install وجود خواهد داشت.
  • در این مرحله سیستم عامل شما نصب شده و یکبار دستگاه شما Restart خواهد شد.

آی او اس

توجه داشته باشید که اگر پس از دانلود با خطا مواجه شدید یا شارژ گوشی شما کمتر از 50 درصد می باشد و یا حافظه ی کافی برای نصب سیستم عامل ندارید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برخی از برنامه های تنظیمات اندروید 8 به درستی کار نمی کنند

نظرات در مورد : چگونه آی او اس ( IOS ) را آپدیت کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *