در آیفون X از دو باتری استفاده شده است

آیفون X

تاکنون خبرهای زیادی از آیفون X در فضای مجازی منتشر شده است و تقریبا بسیاری از کاربران در خصوص این پرچمدار کمپانی اپل اطلاعات زیادی دارند و نکته ی مبهمی برای آنها باقی نمانده است. برخی از کاربران این گوشی هوشمند که قبل از موعد عرضه ی رسمی، گوشی خود را دریافت کرده بودند، اطلاعات زیادی رادر خصوص نحوه ی عملکرد و کارکرد این گوشی منتشر نموده بودند اما امروز یک ویدئو با تصاویر متفاوت تری از طراحی این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده ی قطعات داخلی این گوشی هوشمند می باشد.

بسیاری از طرفداران این کمپانی تاکنون دوست داشتند که از ویژگی های این گوشی هوشمند اطلاع پیدا کنند ولی هم اکنون با انتشار این ویدئو و تصاویر دیگر بخشی نمانده که اطلاعاتش برای کاربران مشخص نشده باشد.

آیفون Xیکی از نکات جالبی که در طراحی قطعات داخلی این گوشی وجود دارد این است که طراحی کلی آن شباهت بسیار زیادی به گوشی های آیفون سری قبل دارد و نمایگشر آیفون X نیز از قسمت بالایی جدا می شود، به طوریکه از سمت راست به برد متصل شده است، در واقع لولای آن به سمت راست می باشد.

آیفون Xیکی از نکات مهمی که پس از باز کردن این گوشی متوجه خواهید شد باتری دوگانه ی این گوشی می باشد، احتمالا این کمپانی به جای اینکه یک باتری بزرگ طراحی نماید، تصمیم گرفته است تا از دو باتری کوچک برای تامین انرژی این گوشی استفاده نماید.

آیفون Xنکته ی آخر اینکه، قبل از خارج کردن باتری باید در ابتدا برد این گوشی را خارج کنید و شاید با مشاهده ی برد آن شوک زده شوید، زیرا بسیار کوچک می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ اپل مک بوک پرو با چیپ M3 معرفی شد

نظرات در مورد : در آیفون X از دو باتری استفاده شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *