آیفون 8 پلاس نیز حادثه آفرید!؛ انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان

آیفون 8 پلاس

چند هفته ای بیشتر از عرضه ی رسمی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نگذشته که امروز خبری مبنی بر انفجار این گوشی در حالی که در شارژ بوده منتشر شد و تمامی طرفداران را حیرت زده کرد. به گزارش یکی از رسانه های تایوانی، خانوم Wu در چند روز گذشته در حالی که عرضه ی رسمی این گوشی در تایوان آغاز شده بود، گوشی آیفون 4 خود را فروخته و اقدام به خرید یک دستگاه آیفون 8 پلاس کرده بود.

یک روز به دلیل مشغله ی کاری که داشت، گوشی آیفون خود را با 70 درصد شارژ به برق زده تا میزان باتری گوشی خود را برای یک روز کامل نماید، ناگهان پس از گذشت 3 دقیقه متوجه شد که پنل جلوی گوشی خود از جایش در آمده و پس از بررسی گوشی متوجه شد که باتری گوشی اش منفجر شده و باعث بیرون زدن پنل جلوی گوشی گردیده است.

آیفون 8 پلاسبر اساس گزارشات دریافتی گویا این گوشی را برای انجام تحقیقات به کمپانی اپل ارسال کرده اند تا این موضوع را بررسی کرده و دلیل این اتفاق را اعلام کنند. اما چند وقت گذشته یک خبری مبنی بر تولید باتری های آیفون های جدید اپل توسط کمپانی تولید کننده ی باتری های گلکسی اس 7 ادج سامسونگ منتشر شد که احتمالا دوباره این شرکت با تولید باتری های این گوشی حادثه آفریده و بسیاری از طرفداران کمپانی اپل را از خرید گوشی منصرف کرده است!

لازم به ذکر است که هنوز جزئیات دقیقی از این حادثه منتشر نشده و باید منتظر گزارشات بعدی از سوی خود کمپانی اپل باشیم تا بتوانیم به طور دقیق در این موضوع اظهار نظر نماییم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هزینه ی تعمیر گوشی های جدید اپل بسیار بالاست!

نظرات در مورد : آیفون 8 پلاس نیز حادثه آفرید!؛ انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *