آیفون 8 اپل چه زمانی بصورت نهایی عرضه می شود ؟

آیفون 8

توسط “Nikkei Asian Review مطالبی منتشر شده است که نشان می دهد به دلیل مشکلاتی که وجود دارد زمان عرضه آیفون 8 تا نوامبر به تعویق افتاده است این مشکلات حاکی از تامین قطعات داشته است .

اگر شما هم یه کاربر اپلی باشید ، شاید منتظر این شاهکار جدید اپل خواهید بود ، مدت ها دیگر دهمین سالگرد این تلفن هوشمند می باشد و این شرکت تا چند ماه دیگر محصول جدید خود را به بازار وارد می کند ، با این وجود انتظارات زیادی از این محصول هوشمند به انتظار می رود ، شرکت های مختلفی وجود دارد که برای تحویل قطعات اولیه و همچنین تحویل آنها در زمان معین تلاش زیادی می کنند .

در رابطه با بیان این موضوع اخباری جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد برای تولید انبوه بورد مخصوص شارژ بیسیم آیفون 8 مشکلاتی پدید آمده است و دمای آن از حد مجاز بالاتر رفته است البته دقت داشته باشید این در حالی می باشد که توسط شان کائو (Sean Kao)، تحلیلگر مرکز IDC، برای طراحی قطعات روشی جدید بیان شده است :

هم اکنون برای طراحی مدارهای صفحه چاپی کوچکتر روش های جدیدی موجود است که می توان به واسطه آن از باتری های برای آیفون استفاده نمود که پر قدرت تر هستند . با این وجود برای سازندگان در سطح کیفیت این بوردها مشکلات و چالش های وجود دارد که مانع از تولید انبوه آنها می شود .

البته آن گونه که به نظر می رسد نمی توان گفت که مشکل فقط ساخت بوردهای کوچکتر است زیرا شرکت سامسونگ نیز برای تولید پنل های اولد با مشکلات زیادی روبرو بوده است .

 

هنوز زمان قطعی عرضه مشخص نیست

اگر بخواهیم به صورت کلی این موضوع را بررسی کنیم باید بگوییم سامسونگ هنوز مسئولیت تولید بیشتر از 70 میلیون پنل اولد را بر عهده داشته است و اگر در تحویل آنها تاخیری ایجاد شود احتمالا تا ماه می ، این پنل ها به صورت احتمالی اواخر ژوئن یا حتی اوایل جولای (اواسط تیر) می توانند به خطوط مونتاژ شرکت فاکس فان وارد شوند .

در نهایت گوشی اپل نمی توان زودتر از ماه نوامبر (اواسط آبان) به دست کاربران برسد .

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر لو رفته از آیفون 8

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 8 اپل چه زمانی بصورت نهایی عرضه می شود ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *