آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارای پردازنده ی جدید و دوربین با کیفیت اما در یک صفحه نمایش قدیمی

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

در مراسم معرفی اپل، امسال این کمپانی بعد از 10 سال تولید گوشی های آیفون، دست به معرفی آیفون ایکس زد ولی در کنار این پرچمدار اپل دوگوشی دیگر به نام های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز معرفی شدند.

این دوگوشی در طراحی تفوت بسیار زیادی با آیفون 7 ندارند، فقط پنل پشتی آنها از جنس شیشه می باشد که کمی طراحی آیفون 8 و 8 پلاس را نسبت به قبل جذاب تر کرده است. این گوشی های همانند آیفون 7 و 7 پلاس صفحه نمایشی 4.7 اینچی را دارا می باشند ولی پردازنده ی آنها با آیفون 7 تفاوت زیادی دارد، این دو سامورایی اپل، دارای چیپ ست A11 Bionic بوده و شش هسته ای می باشد و دوربین اصلی آنها 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و دوربین سلفی آنها 7 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.8 می باشد.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاساز قابلیت های دیگر آنها اگر بخواهیم بگوییم می توان به قابلیت لمس سه بعدی صفحه نمایش، تصویر سینمایی با کیفیت و صفحه نمایش True Tone اشاره نماییم. این دوگوشی دارای صفحه نمایش رتینا می باشد که به معنای واقعی کیفیت آنها در اجرای فیلم و برنامه های گرافیکی فوق العاده است.

رنگ بندی این دو گوشی، در سه رنگ نقره ای، مشکی مات و مشکی براق و رز گلد عرضه خواهند شد.

پردازنده ی قدرتمند این دو سامورایی اپل،برای افزایش سرعت فوکوس اتوماتیک در نور کم، افزایش کیفیت تصویر و سرعت تصاویر پویا می باشد. این گوشی هوشمند قادر است که با دوربین 12 مگاپیکسلی خود فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 با سرعت 240 فریم بر ثانیه را ضبط نماید.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاسیک ویژگی جدید که در آیفون 8 پلاس فراهم شده است، قابلیت تله فوتو می باشد که می توانید با استفاده از آن عکس های پرتره بگیرید. با این قابلیت، در زمان عکس برداری، دوربین گوشی، چهره را شناسایی کرده و قابلیت Tone را در زمان عکس گرفتن فعال می کند تا تصاویر شفاف تر شوند و این قابلیت را نیز خود کاربر می تواند به صورت دستی تنظیم نماید.

چیپ ست پردازنده ی این دستگاه، همانطور که گفتیم، A11 Bionic بوده که دارای دوهسته بسیار قدرتمند نسبت A10 Fusion می باشد و قدرت آن را تا 25 درصد افزایش داده است.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات کلیدی دوربین آیفون 14

آیفون 8 و آیفون 8 پلاسپردازشگر گرافیکی آنها نیز یک پردازشگر اختصاصی اپل می باشد و در عملکرد به میزان 30 درصد نسبت به پردازشگر گرافیک آیفون 7 سریع تر عمل می کند.

این گوشی ها نیز دارای قابلیت شارژ بی سیم iQ بوده و تا میزان 50 درصد را در مدت 30 دقیقه شارژ می کند. در ابتدا این دو گوشی در 15 سپتامبر برای پیش فروش آماده شده و در 22 سپتامبر عرضه ی مستقیم آن آغاز می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارای پردازنده ی جدید و دوربین با کیفیت اما در یک صفحه نمایش قدیمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *