آیفون 5 اس به اشیا موزه اسکار پیوست

آیفون 5 اس

گوشی آیفون 5 اس به دلیل تاثیر زیادی که در دنیای موبایل و سینما داشت جایگاهی در موزه اسکار را از آن خود کرد. مدتی است که آکادمی هنر های سینمایی قصد دارد از وسایل و چیز های که در فیلم سازی و سینما تاثیر گذار بوده و باعث پیشرفت شده‌ است یک موزه تشکیل دهد , در این میان یکی محصول های شرکت آیفون , به دلیل تاثیرات مثبتی که در حوزه موبایل و کاربرد های زیادی که در زمینه فیلم و سینما داشته توانسته یکی از انتخابات این گروه برای موزه اسکار باشد.

شاید بسیاری از افراد ندانند که چند سال پیش برای فیلم برداری و ساخت فیلم جالب  Tangerine از دوربین عقب این گوشی استفاده شد. شین بیکر , کارگردان این فیلم اعلام کرد کیفیت دوربین آیفون 5 اس به دوربین های حرفه ای خوب بوده و از این که فیلم اش را با این دوربین فیلم برداری کرده است بسیار راضی و خوشنود می باشد. در جشنواره سان‌دنس حرف های زیادی درباره این فیلم و نحوه ساخت آن زده شد. نکته خیلی جالب درباره این موضوع این است که فیلم Tangerine 7 برابر بیشتر از آن هزینه ای که برای ساختش صرف شده بود , فروش کرد.

آیفون 5 اسوسعت این ساختمان ۲۷۸۷۰ متر مربع بوده و امکان بازدید افراد زیادی را فراهم آورده است , در این موزه وسایلی که در تولید فیلم های برجسته به کار رفته است در این موزه به نمایش گذاشته خواهد شد. بیکر پس از پایان فیلم برداری با استفاده از نرم افزار Filmic Pro توانست افکت ها و جلوه پردازی های مورد نظر خود را به فیلم اضافه کند , این کار فقط ۸ دلار هزینه داشت و در مقایسه با سایر فیلم سازان بسیار اقتصادی عمل کرده بود.

از سویی دیگر شرکت اپل افتخاری به سایر افتخارات خود افزود و از این که یکی از محصولاتش توانایی هایی برای ورود به چنین موزه ای را داشته بسیار خرسند و خوشحال است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 5S یا گلکسی اس 4؟ کدام بهتر است؟

نظرات در مورد : آیفون 5 اس به اشیا موزه اسکار پیوست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *