آیفون های 2018 در تاریخ 21 شهریور رونمایی خواهند شد

آیفون های 2018

بالاخره پس از انتشار کلی شایعات و خبرهای غیر رسمی از آیفون های 2018 کمپانی اپل به طور رسمی دعوتنامه ی مراسم را برای خبرگزاری ها ارسال نمود. بسیاری از افراد تا به امروز خبرهای ضد و نقیضی از آیفون های جدید اپل به گوششان رسیده ولی در این میان باید به نوعی پیشرفت های بسیاری را این کمپانی نسبت به نسل قبلی اعمال نماید تا بتواند کاربران خود را راضی نگاه دارد.

رونمایی از آیفون های 2018

همانند سال گذشته ی میلادی، کمپانی اپل در سالن گردهمایی استیو جابز در محل اپل پارک واقع در شهر کوپرتینو میزبان تمامی اصحاب رسانه می باشد، این دومین رویدادی است که کمپانی اپل در سالن گردهمایی استیو جابز برگزار می نماید. زمان برگزاری این رویداد نیز دقیقا مشابه با سال گذشته در ساعت 10 صبح به وقت محلی یعنی 21:30 به وقت تهران، شروع می شود.

اگر به دعوتنامه ی ارسالی توجه کنید، یک دایره‌ ی برنزی بزرگ را نمایش می‌ دهد که اصلا هیچ تشابهی به پردیس جدید اپل پارک ندارد. علاوه بر این موارد، هیچ اطلاعات و مشخصات دیگری درخصوص محصولات جدید کوپرتینویی ها قابل مشاهده نمی باید. انتظار می‌ رود که در طی این مراسم، کمپانی اپل از دو نسخه آیفون پرچمدار دارای صفحه نمایش 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش OLED و همچنین یک نسخه ی میان‌ رده‌ با صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD رونمایی به عمل آورد.

آیفون های 2018

بر اساس شایعات و خبرهای غیر رسمی منتشر شده، هر سه مدل از یک طراحی بدون حاشیه، امکان کنترل با ژست‌ های حرکتی، قابلیت باز کردن قفل صفحه نمایش با Face ID و بریدگی بالای صفحه نمایش دقیقا همانند آیفون 10 استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن، امکان لمس سه‌ب عدی با نام 3D Touch حداقل در یکی از مدل‌ های 2018 حذف خواهد شد. گویا کمپانی اپل تصمیم دارد که برای نخستین بار قابلیت استریم زنده‌ ی مراسم رونمایی را با استفاده از حساب کاربری توییتر اپل برای کاربران فراهم نماید. کمپانی اپل قبلا تنها در اپلیکیشن Apple Events مخصوص Apple TV و صفحه‌ ی اختصاصی وب‌ سایت خود کمپانی، قابلیت استریم زنده‌ی مراسم را در اختیار کاربران قرار میداد.

بیشتر بخوانید  اپل مجبور نیست iMessage را برای رقبای خود باز کند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون های 2018 در تاریخ 21 شهریور رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *