آیفون های 2018 احتمالا مبدل صوتی نخواهند داشت

آیفون های 2018

آیفون های 2018 | همانطور که می دانید سال گذشته ی میلادی کمپانی اپل در جعبه ی سه آیفون خود یعنی 8، 8 پلاس و 10 یک دانگل تبدیل USB نوع C به جک 3.5 میلی متری هدفون قرار داده بود و در این میان بسیاری از کاربران این گوشی های هوشمند دیگر مسئله ی استفاده از هدفون را نداشتند ولی اخیرا در طی یک خبر منتشر شده است که گویا کمپانی اپل قصد ندارد در آیفون های 2018 این دانگل تبدیل را قرار بدهد. لازم به ذکر است که منبع منتشر کننده ی این خبر آنقدرها معتبر نیست و نمی توان نسبت به این خبر واکنشی نشان داد.

بر اساس این ادعا، کمپانی Cirrus Logic که تأمین‌ کننده‌ ی مبدل‌ های USB-C به جک 3.5 میلی متری کمپانی اپل می باشد، تأیید نموده است که این تبدیل ها دیگر در کنار آیفون‌ های 2018 قرار نخواهند داشت. کوپرتینویی ها قبل از این، در تلاش برای فاصله گرفتن از هدفون‌ های سیم دار و جایگزینی آن ها با ایرپادها و هدفون‌ های بیتس بودند و به همین دلیل، تصمیم این کمپانی برای حذف دانگل هدفون سیم دار آنقدرها تعجب‌ برانگیز نمی باشد.

دلیل این موضوع هم این است که وجود  این دانگل می‌ تواند به عنوان مانعی برای تطبیق کاربران با آنچه کمپانی اپل در نظر دارد، بشود؛ البته لازم به ذکر است که این تبدیل هنوز در قالب لوازم جانبی گوشی های آیفون با قیمت 9 دلار در دسترس کاربران می باشد و افرادی که تصمیم به استفاده از آن دارند، می‌ توانند به طور جداگانه این دانگل را تهیه فرمایند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر این خبر صحیح باشد، بعید به نظر می رسد که کاربران آیفون نسبت به آن روی خوشی نشان بدهند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون های 2018 احتمالا مبدل صوتی نخواهند داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *