آیفون های جدید 50٪ در 30 دقیقه به سرعت شارژ می شوند

شارژ بی سیم آیفون

سرعت شارژ آیفون های جدید : با توجه به خبرهای رسیده از سوی اپل ،  او برای آیفون ایکس و آیفون های 8 از شارژ بی سیم استفاده کرده است. اما تیم کوک و شرکت فراموش کرده اند که یک ویژگی اصلی را ذکر کنند. اپل های جدید همه از شارژ سریع پشتیبانی می نمایند که قادر هستند در مدت زمان 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ گردند. 

در این بخش بود که اپل از آندروید عقب مانده بود ؛ اما حالا او با اجرای چنین قابلیتی ، باتری های مدل های جدید آیفون از رقبای خود چیزی کم ندارند. 

آیفون های جدید در 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می شوند

در صفحه مشخصات فن آوری اپل ، آیفون ایکس از شارژ بی سیم استفاده می نماید. البته با ادعای اپل آیفون های جدید 50 درصد در زمان 30 دقیقه شارژ می شوند که از شارژ یک ساعت و نیم آیفون7  بسیار سریع تر می باشد.

به منظور انجام شارژ سریع شما به یک آداپتور برق ( تبدیل برق USB-C) نیاز دارید اما در آیفون های جدید و درون جعبه هایشان این رابط دیده نمی شود. افزون بر این کاربران باید یک کابل USB-C نیز خریداری نمایند.وجود این قطعه به دلیل شدت جریان رابط معمولی USB-A که حداکثر ۱۰ وات می باشد، ضروری است. این با  وجودی می باشد که شدت جریان USB-C به ۱۰۰ وات می رسد و تقریبا به 18 وات برای شارژ بی سیم آیفون ایکس نیاز است . 

اما واقعا این موضوع شرم آور است که به صورت پیش فرض قابلیت شارژ سریع برای آیفون های جدید عمل نمی کند. البته می توان گفت با توجه به سیاست های پیشین اپل ، این یک حرکت کلاسیک از سوی اپل است. همیشه آیفون ها با شارژر 5 ولتی و یک آمپری عرضه می شدند. در صورتی که مدل های جدید با شارژ سریع تری شارژ می شوند و باید به صورت جداگانه از یک شارژر ۵ ولتی و ۲.۱ آمپری استفاده نمایید. 

اپل در درون جعبه آیفون8  و یا آیفون X شارژ بی سیم را قرار نداده است. اگر میخواهید از آیفون های جدید استفاده کنید باید برای خرید لوازم جانبی آن نیز اقدام کنید و آنها را با بودجه جداگانه بخرید.

 
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چند دلیل قانع کننده برای برتری آیفون X نسبت به گوشی جدید پیکسل 2 ایکس ال

نظرات در مورد : آیفون های جدید 50٪ در 30 دقیقه به سرعت شارژ می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *