آیفون با شارژ بی سیم بر اساس گزارش تامین کنندگان آنها تایید شد

شارژ بی سیم آیفون

آیفون با شارژ بی سیم بر اساس گزارش تامین کنندگان آنها تایید شد  : شایعه های زیادی در مورد آیفون جدید اپل به گوش می رسد. آیفون جدید که با محصول های قبلی دارای تفاوت های زیادی می باشد و همچنین از قابلیت های جذابی مانند شارژ بی سیم برخوردار می باشد. این قابلیت می تواند یکی از اصلی ترین و جذاب ترین قابلیت های باشد که یک کاربر انتظارش را دارد و کاربران عقیده دارند که محصول جدید دارای چنین قابلیتی است . تا امروز گزارش ها حاکی از آن است که این محصول جدید آیفون این قابلیت را داشته است ، در صورتی که امروز وب سایت Nikkei Asian با مدیرعامل شرکت ویسترون (یکی از تامین کنندگان سخت افزاری اپل)، آقای رابرت وانگ (Robert Hwang) مصاحبه ی را داشته است که اطلاعات جالبی از آن منتشر شده است . آقای رابرت وانگ می گوید:

در فرآیند مونتاژ برای نسل های گذشته آیفون زیاد دارای تفاوت نمی باشد، بلکه قابلیت های جدیدی مانند توانایی ضد آب بودن و شارژ بی سیم است که باید مورد مورد آزمایش های مختلف قرار بگیرد . عملکرد ضد آب بودن ممکن است کمی در روند مونتاژ تغییر ایجاد کند.

با توجه به گزارش های که وجود دارد در مورد شارژ بی سیم آیفون مطالبی بیان شده است . در اصل اگر بخواهیم از صحبت های وانگ برداشت درستی داشته باشیم باید به کلمه نسل های پیشین دقت نماییم . به هر حال کمپانی ویسترون، تولیدکننده گوشی های آیفون SE در هندوستان می باشد که فاقد ضد آب بودن و شارژ بی سیم است .

قطعا تا چند ماه دیگر و تا زمان رسمی رونمایی آیفون جدید اپل ، نسبت به شارژ بی سیم  آن گزارش های زیادی را مشاهده می کنیم  که ممکن است تناقض های زیادی با قابلیت های اصلی داشته باشند .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون با شارژ بی سیم بر اساس گزارش تامین کنندگان آنها تایید شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *