آیا می دانید به زودی می توانید گوشی هوشمند خود را در 5 دقیقه شارژ کنید ؟

شارژ کردن گوشی در5 دقیقه

شاید با دیدن همچنین تیتر خبری یکباره تعجب کنیم و بگوییم آیا این کار شدنی است ؟ همه ی ما می دانیم شارژ گوشی های همراه از جمله دغدغه های اصلی کاربران می باشد ، طبیعی است که دوست داشته باشیم گوشی خود را در زمان کمتری شارژ کنیم و همچنین طول عمر شارژ گوشیمان نیز زیادتر باشد . هم اکنون در میان پرچمداران بازار مشاهده می کنیم که از تکنولوژی های استفاده می کنند که بتوانند زمان شارژ باتری را کاهش دهند  . اما جالب است بدانید که این روزها خبرها حاکی از آن است که یک استارت آپ اروپایی در تلاش می باشد تا بتواند این زمان را به حداقل برساند . این تکنولوژی جدید به واسه یک استارت آپ اروپایی StoreDot در پی رویداد CES 2015 رونمایی شده و این گونه که خبرها نشان می دهند  با گذشت دو سال از زمان معرفی و رونمایی این تکنولوژی و به گفته مدیرعامل شرکت در سال 2018 این تکنولوژی تولید می شود و در باتری های گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت قطعا شارژ کردن باتری در زمان 5 دقیقه  و کم می تواند برای کاربران لذت بخش باشد و در نهایت رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت .

پیش تر ها بدین صورت بود که در زمان عرضه یک گوشی هوشمند به بازار مشکلات زیادی در همه ی آنها در مورد زمان مورد نیاز برای شارژ باتری وجود داشت و همچنین علاوه بر مدت زمان طول عمر آنها نیز کوتاه بود وکاربران سریعا با خالی شدن شارژ مواجه می شدند.

اما امیدوار هستیم با همگانی شدن این تکنولوژی جدید در آینده ی نزدیک ، دیگر با مشکلات شارژ باتری خداحافظی کنیم .

 

آیا واقعا این موضوع حقیقت دارد ؟

برخی از تحلیل گران در دنیای دیجیتال این موضوع را رد کرده اند و عقیده دارند امکان پذیر نخواهد بود و طبق گفته بن وود( Ben Wood ) که در موسسه CCS Insight به عنوان یک تحلیل گر مشغول به کار است ، اگر بخواهند این تکنولوژی را تولید کنند با موضوع بسیار سختی روبرو هستند و خطراتی نیز خواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا این تکنولوژی  عملی می شود یا خیر….

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا می دانید به زودی می توانید گوشی هوشمند خود را در 5 دقیقه شارژ کنید ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *