آیا عرضه ی آیفون X بر روی فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس تاثیر منفی دارد!؟

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

کمپانی اپل، آیفون ۸ و ۸ پلاس را به طور مستقیم عرضه کرد و این در حالی است که آیفون X در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. با این حال به نظر می رسد که با وجود شکاف زمانی که بین عرضه دو گوشی جدید آیفون وجود دارد ممکن است مشتریان بالقوه ی آیفون 8 و 8 پلاس دست نگه دارند تا آیفون X نیز به بازار بیاید.

طبق گفته ی گزارش اخیر موسوم به Loup Ventures از Gene Munster (از سوی 9to5Mac) مشخص شده است که عرضه ی آیفون X  با این شکاف زمانی که دارد در حال حاضر می تواند به فروش آیفون ۸ آسیب برساند، با این وجود این واقعیت هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.

همان طور که همه می دانند تقاضا برای آیفون های جدید ممکن است خیلی زیاد باشد به همین خاطر برای داشتن یک آیفون ۸ یا ۸ پلاس شما می بایست شفارش دهید و این ممکن است حدود یک هفته طول بکشد تا آیفون جدید شما به دستتان برسد و همان طور که در اول خبرمان گفتیم یک هفته بعد زمانی است که قرار است آیفون X به بازار بیاید برای همین ممکن است خیلی از افراد خرید خود را به تعویق بیاندازند تا آیفون X نیز عرضه شود و این ممکن است به شدت بر روی فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس تاثیر بگذارد.

ما باید صبر کنیم تا اعداد رسمی از طرف شرکت اپل منتشر شود تا ببینیم آیا واقعا بین نسخه ها چنین رابطه ای وجود دارد یا اینکه زمان عرضه ی آیفون X بر روی آیفون ۸ و ۸ پلاس تاثیر می گذارد یا خیر؟!. در عین حال تحلیلگران پیش بینی می کنند که آیفون X به سختی می تواند به طور گسترئه عرضه شود و ممکن است عرضه ی آن به نیمه ی اول سال 2018 محدود باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشکلی در شارژ آیفون X ؛ شارژر آن قابلیت Fast Charge ندارد

نظرات در مورد : آیا عرضه ی آیفون X بر روی فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس تاثیر منفی دارد!؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *