آیا شارژر بیسیم آیفون 8 ، fast charging نیست!؟

شارژر بیسیم

تقریبا تایید شد که گوشی آیفون 8 دارای شارژر بیسیم است ولی هنوز جزئیات و نحوه عملکرد آن به طور اختصاصی در دسترس نیست اما بر طبق آخرین گزارشات، این مطلب تایید شده که شارژر بیسیم آیفون 8 ممکن است خیلی سریع نباشد.

بر اساس یک منبع موثق که مایل به ذکر اسمش نیستیم، آیفون 8 از استاندارد بی‌سیم QI استفاده خواهد کرد ولی سیستم و مکانیزمی که آیفون 8 برای شارژرش استفاده می کند مکانیزمی نیست که بتوان آن را fast charging نامید اما در عوض اپل گزارش داده است که تصمیم گرفته با استفاده از استاندارد power profile که دارای حداکثر خروجی 7.5 وات است کار کنند (5V/1.5A).

علاوه بر این، گزارش ها نشان می‌دهند، در حالی که آیفون جدید از استاندارد بی‌سیم QI استفاده می‌ کنند ممکن است این شارژر را با استفاده از همان تراشه ی MF بسازند.

شایعه شده است که آیفون 8 دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED است و همچنین ممکن است دارای یک باتری در حدود باتری آیفون 7 پلاس یعنی 3000mAh باشد.

طبق گفته های بالا شارژ شدن این گوشی در 7.5 وات هیچ مشکلی نخواهد داشت ولی اگر شما یک شارژر سریع را می‌خواهید باید امیدوار باشید که آیفون جدید دارای شارژر سیمی باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  از آیفون 8 چه خبر ؟ آیا در سال 2017 عرضه می شود ؟

نظرات در مورد : آیا شارژر بیسیم آیفون 8 ، fast charging نیست!؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *