آنر GT 10 با رنگ سفید زنبقی رونمایی شد

آنر GT 10

کمپانی آنر که یک برند تحت نظارت هوآوی می باشد در ماه گذشته ی میلادی از یک گوشی هوشمند با نام آنر GT 10 رونمایی به عمل آورد که در واقع این گوشی هوشمند به عنوان یک نسخه ی بهبود یافته از آنر 10 با 8 گیگابایت حافظه ی رم می باشد. یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که بر روی این گوشی هوشمند مشاهده می گردد استفاده از تکنولوژی GPU Turbo و حالت شبانه در این گوشی هوشمند هستیم.

این گوشی هوشمند در زمان عرضه فقط در رنگ آبی فانتوم در دسترس قرار گرفت ولی این کمپانی اخیرا رنگ سفید زنبقی آنر GT 10 را برای این گوشی هوشمند معرفی نمود. آنر GT 10 از یک صفحه‌ نمایش 5.84 اینچی به همراه یک بریدگی در بالای صفحه‌ نمایش بهره می برد. وظیفه‌ ی پردازش اطلاعات این گوشی هوشمند نیز بر عهده‌ ی پردازنده ی کایرین 970 قرار دارد. در قسمت دوربین نیز شاهد دو سنسور 16 و 24 مگاپیکسلی در قالب یک دوربین دوگانه هستیم که هر دو سنسور گشودگی دیافراگم f/1.8 را در اختیار کاربران این دستگاه قرار می‌ دهند.

آنر GT 10

بعد از رونمایی از این گوشی هوشمند در ماه می سال جاری و ارائه ی جهانی آن در ماه جولای 2018، کمپانی هواوی توانست تعداد 3 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند در سراسر جهان به فروش برساند. انتظار داریم همانند نسخه‌ ی آبی فانتومی GT 10، شاهد برچسب قیمت‌ گذاری 484 دلاری برای این نسخه از GT 10 باشیم. لازم به ذکر است که تا به امروز موجودی این رنگ سفید زنبقی در فروشگاه‌ هایی نظیر Vmall و JD تمام شده است.

 

اکنون دیدگاه شما در خصوص این رنگ از آنر GT 10 چیست؟!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات جدید از گوشی هوآوی Nova 9 SE

نظرات در مورد : آنر GT 10 با رنگ سفید زنبقی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *