آنر نوت 10 در تاریخ 9 مرداد معرفی خواهد شد

آنر نوت 10

آنر نوت 10 | دو ماه مرداد و شهریور ماه های بسیار شلوغ و در عین حال جزو ماه های بسیار شگفت انگیز می باشد، چرا که در این دو ماه از سال بسیاری از کمپانی ها از پرچمداران خود رونمایی به عمل می آورند و بسیاری از کاربران را در زمینه گوشی های هوشمند شگفت زده خواهند کرد. اکنون بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده از سوی کمپانی آنر که به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی هوآوی شناخته می شود قصد دارد در تاریخ 31 جولای مصادف با 9 مرداد از پرچمدار سری نوت خو با نام نوت 10 در شهر پکن رونمایی به عمل خواهد آورد.

معرفی آنر نوت 10

لازم به ذکر است که این رویداد تنها برای کشور چین به طور اختصاصی برگزار خواهد شد و تنها یک ماه بعد یعنی در تاریخ 8 شهریور ماه به صورت جهانی رونمایی خواهد شد. بر اساس خبر منتشر شده از سوی کمپانی آنر اکنون باید طرفداران این کمپانی خود را برای معرفی یک گوشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، به همراه یک صفحه نمایش بزرگ آماده کنند.

آنر نوت 10

مشخصات آنر نوت 10

بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده تاکنون این گوشی هوشمند به یک پنل 6.9 اینچی از نوع AMOLED مجهز می باشد که این پنل توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است. بر اساس تصاویر افشا شده نوت 10 کمپانی آنر در بخش های بالایی و پایینی پنل جلویی و حتی در طرفین پنل جلویی حاشیه های کمتری دارد. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند مدتی قبل در گیک بنچ نیز مشاهده شده بود.

بر اساس شواهد موجود گویا این گوشی هوشمند از یک چیپ ست کایرین 970 و 6 گیگابایت حافظه ی رم بهره مند می باشد و به صورت پیش فرض نیز سیستم عامل اندروید 8.1 بر روی این گوشی هوشمند نصب شده است و همچنین جدیدترین نسخه از رابط کاربری EMUI نیز شکلی ظاهری متفاوت به این گوشی هوشمند داده است. از جایی که این گوشی هوشمند دارای ابعاد صفحه نمایش بزرگ تر می باشد، انتظار داریم که از یک باتری بزرگ با قابلیت سوپر شارژ نیز بهره مند باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

نظرات در مورد : آنر نوت 10 در تاریخ 9 مرداد معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *