آنتی ویروس Bitdefender موبایل – هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

حتی اگر هدف اصلی یک آنتی ویروس در گوشی شما محافظت از برنامه ها و اطلاعات شما باشد ، اما این کار را سرویس های مختلف امنیتی نیز می توانند انجام دهند مانند وقتی که در اینترنت گشت و گذار می کنید به شما کمک می کند تا کمتر یا حتی هیچ وقت دچار این ویروس های مخرب نشوید . در این جا به بررسی این آنتی ویروس موبایل می پردازیم.

BitDefender

خوش بختانه این آنتی ویروسی که بررسی می شود تمام قابلیت های یک آنتی ویروس خوب و قدرتمند را داراست . برای شروع شما می توانید از اسکن تمام گوشی خودتان استفاده کنید که تقریبا این قابلیت در تمام آنتی ویروس هایی که تاکنون درست شده اند وجود دارد و در این زمینه هیچ تفاوتی وجود ندارد.

Bitdefender-Mobile-Security-and-Antivirus-1

یکی دیگر از قابلیت های این آنتی ویروس یک چشمی است که وقتی شما در حال گشت و گذار در اینترنت هستید مرتبا مواظب شما است که در صورتی که وارد سایت های مشکوک شدید شما را آگاه سازد. این قابلیت به صورت پیش فرض است .چیزی دیگری که در این آنتی ویروس قرار دارد ضد سرقت بودن است کنترل اس ام اس های خودتان را تنظیم کنید وقتی که این امکانات در گوشی خودتان وجود نداشته باشد و یک رابط در درون این برنامه قرار دارد که در صورت گم کردن گوشی آن را به اطلاع شما می رساند.

Bitdefender-Mobile-Security-and-Antivirus-2

تذکر دادن های امنیتی یکی دیگر از امکانات این برنامه است بطوری که تمام اپ های گوشی خودتان را جستجو می کند و وضعیت هر برنامه را به شما گزارش میدهد . این بهترین راه حل است برای این که بدانید کدام برنامه چه دسترسی هایی به اطلاعات شما دارند و بر اساس آن می توانید از برنامه ها استفاده کنید.

استفاده از آنتی ویروس

استفاده از این آنتی ویروس بسیار آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید اما یک سری قابلیت ها دارد که باید در مورد آن بدانید . بعضی اوقات برنامه هیچ کاری را انجام نمی دهد اما منتظر می ماند تا شما احتیاج به چه چیزی داشته باشید . وقتی که شما امنیت وب را تنظیم می کنید به برنامه اجازه می دهد تا استراحت کند.

بیشتر بخوانید  چگونه گوشی را ویروس کشی کنیم ؟ [چگونه و چطور]

Bitdefender-Mobile-Security-and-Antivirus-3

ویژگی های مثبت آنتی ویروس دیفندر

– تمامی ضد سرقت بودن این برنامه همیشه فعال می باشد.

– امنیت وب گردی در این برنامه بسیار مفید است

– تذکر دادن های امنیتی در این برنامه

ویژگی های منفی آنتی ویروس دیفندر

– تنظیمات امنیتی برای برای امنیت وبگردی مشکل است

– تذکر دادن های امنیتی ریشه ای نیستند

Bitdefender-Mobile-Security-and-Antivirus-4

تمامی این امکانات که در بالا معرفی شد تقریبا به جز چند قابلیت در تمامی آنتی ویروس ها یافت می شود. اما اگر دنبال یک آنتی ویروس خوب و قوی و کامل برای گوشی خود می گردید این برنامه دیفندر به شما کمک می کند تا در تمام زمینه های امنیتی کمک یار شما باشد.

برنامه های آنتی ویروس بیت دیفندر و برنامه ضد سرقت آنتی ویروس دیفندر را می توانید از کافه بازار دانلودکنید

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنتی ویروس Bitdefender موبایل – هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *