آموزش گرفتن کارت اهداء اعضا

اهداء عضو

کارت اهداء عضو : حتما تا به حال با شعار اهدای عضو، اهدای زندگی روبرو شده اید. شاید در برخورد با این شعار هم ناراحت شویم و هم خوشحال….

با اهدای عضو یک نفر از میان ما می رود و با اهدای زندگی ، شخصی به زندگی باز می گردد. اگر یه لحظه تصور چنین وضعیتی را داشته باشیم  خواهیم دید که خانواده ی نمی خواهند باور کنند که زندگی فرزندشان در  دنیا به اتمام رسیده ولی شاید صدای شنیده شدن قلب او در کالبد شخصی دیگر  بتواند  برایشان آرامش بخش باشد.

وقتی یک بیمار مرگ مغزی می شود در واقع خون‌رسانی به مغز متوقف می شود و دیگر اکسیژن‌رسانی به آن صورت نمی گیرد. در چنین شرایطی خانواده بیمار برایشان سخت است که باور کنند فرزندشان دیگر زنده نیست اما با اهداء عضو می توان اعضای دیگر بدن بیمار را به شخص دیگری اهدا کرد و شخصی را به زندگی برگرداند.

وقتی فردی کارت اهداء عضو داشته باشد پزشکان می توانند اجزای بدن او را اهداء کنند حتی اگر خانواده با این شرایط مخالف باشند.

کارت اهداء عضو :

اگر شما هم می خواهید کارت اهداء عضو دریافت کنید می توانید به سایت www.iran-ehda.com مراجعه نمایید و فرم ثبت نام را دریافت نمایید یا به لینک زیر بروید :

سیستم اهدا 

بعد از اینکه وارد سیستم اهدا شدید با صفحه زیر روبرو می شوید

اهداء عضو

در این جا باید مشخصات خود را به صورت دقیق وارد نمایید و بر روی ثبت نام کلیک نمایید تا ثبت نام شما تکمیل گردد. بعد از اینکه فرآیند ثبت نام به پایان رسید کدی به شما داده می شود که شما می توانید به وسیله آن در جریان صدور کارت خود قرار بگیرید.

نکته ) تمامی مشخصات را به صورت دقیق وارد نمایید و مواردی را که الزامی است حتما پر کنید زیرا بر روی کارت شما ثبت می گردد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید .

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش گرفتن کارت اهداء اعضا

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *