آموزش کپی کردن متن در اینستاگرام

آموزش کپی کردن متن در اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب ترین اپلیکیشن های اجتماعی در زمینه به اشتراک گذاری تصویر و ویدئو است. اگر با این اپلیکیشن کار کرده باشید، متوجه وجود برخی متن ها که در زیر تصاویر شده اید. اگر تصمیم گرفتید این متن ها را کپی کنید و برای آن روی صفحه نمایش چند ثانیه ای فشار داده باشید، مطمئنا با عمل خاصی مواجه نشده اید. در ادامه راه حلی برای کپی کردن این متن ها برای شما ارائه میکنیم.

ساختار نرم افزار اینستاگرام به نوعی است که شما در آن قادر نیستید متن های مورد نظرتان را کپی کرده تا بعدا  از آنها استفاده کنید؛ در حال حاضر ساده ترین راه حل برای کپی کردن متن و کامنت در اینستاگرام استفاده از نسخه ی وبسیات این شبکه ی اجتماعی است.

برای اینکه بخواهید متنی را در اینستاگرام کپی کنید، نیاز دارید به وبسیات آن در آدرس “nstagram.com” بروید. پس از آنکه وارد این آدرس شدید به راحتی میتوانید متن مورد نظر خود را کپی کنید. البته ابتدا باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان وارد حساب کاربری خود شوید.

گفتنی است که اگر دنبال پیج یا فرد خاصی میگردید، تنها لازم است آی دی آن را در آدرس” instagram.com/yourid” به جای “yourid” قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم مطلب آموزش اینستاگرام را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی اینستاگرام از انتشار کپشن های توهین آمیز جلوگیری می کند

نظرات در مورد : آموزش کپی کردن متن در اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *