آموزش کامل نصب Google Home

google home

در چند سال گذشته Amazon Echo یکی از بهترین اسپیکر های هوشمند بود ولی به لطف محصول جدید Google به نام Google Home دیگر در بالای جدول قرار ندارد و جای خود را به این اسپیکر داده است و از قابلیت های آن میتوان به تنظیم نور,نمایش پاسخ ها,یاداشت بردارید و پخش موسیقی اشاره کرد.

این محصول که به تازگی تولید شده است,برای کاربرانی که از طریق گوگل استور این محصول را سفارش داده اند احتمال این که یکی از همین روز ها به دستشان برسد زیاد است ولی اگر هنوز این اسپیکر را سفارش ندادید میتوانید با استفاده از Google Store یا  Multiple retailers آن را سفارش بدید.

اکنون فرض میکنیم که شما محصول به دستتان رسیده و قصد نصب و راه اندازی آن را دارید پس در این مقاله با ما همراه باشید تا قدم به قدم مراحل نصب را به شما آموزش دهیم.

  • اولین کاری که شما باید انجام بدید نصب یک اپلیکیشن برای Google Home است , چون این دستگاه از نمایشگر برخوردار نمیباشد و برای کنترل آن نیاز به یک برنامه بر روی گوشی هوشمند خود دارید.شما در لینک زیر میتوانید Google Home App را دانلود و نصب نمایید. دانلود Google Home App
  • بعد از این که نرم افزار را نصب و اجرا کردید باید یک سر آداپتر برق را به پریز زده و سر دیگری آن را به قسمت پایین اسپیکر وصل کنید.بعد از این کار Google Home شما باید شروع به بوت شدن ( روشن شدن ) کند.

untitled

  • اکنون اپلیکیشن Home را باز کنید و مانند تصاویر بالا به قسمت بالا سمت راست برنامه رفته و گزینه devices را انتخاب کنید.سپس روی SetUp کلیک کنید و در صفحه بعدی Continue را انتخاب کنید.
  • untitled1در این مرحله Google Home به WiFi به صورت موقت وصل میشود و بعد از چند ثانیه صفحه جدید را برای شما باز میکند که شما باید باید گزینه PLAY TEST SOUND را زده و منتظر یک صدا از اسپیکر باشید و بر روی گزینه I heard it کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی باید برای گوگل محل Google Home را تایید کنید.همانطور که در تصویر میبینید من روی Kitchen یعنی آشپزخانه تنظیم کردم. ( این قسمت اهمیت زیادی ندارد میتوانید روی Others تنظیم کنید)
بیشتر بخوانید  تمام چیزهایی که باید درباره ی Google Home بدانید

untitled3

  • اکنون باید به WIFI مودم وصل شوید.کانکشن خود را پیدا کنید و با وارد کردن Password به اینترنت متصل شوید.همچنین میتوانید تیک گزینه Remember Password را برای ذخیره کردن گذرواژه بزنید.
  • در ادامه سیستم به صورت خودکار به دانلود و نصب بروزرسانی جدید میشود.چند ثانیه بعد از تکمیل دانلود بر روی گزینه SingIn کلیک کنید تا به حساب کاربری گوگل خود وارد شوید و بر روی CONTINUE کلیک کنید.
  • 21در ادامه مانند تصاویر بالا با انتخاب گزینه Allow باید لوکیشن یا محل فعلی و پلیری که دوست دارید با آن موزیک برای شما پخش شود را انتخاب کنید و بر روی Continue کلیک کنید . یا میتوانید این مراحل را با انتخاب گزینه Skip رد کنید ( پیشنهاد نمیشود )

مراحل نصب و راه اندازی به پایان رسید و شما میتوانید از Google Home استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش کامل نصب Google Home

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مزخرف
    اصلی ترین مشکل گوگل هوم در ایران عدم اتصال به سرورهای گوگل به دلیل تحریم ها است که در این آموزش هیچ راه حلی برای آن ارائه نشده. فقط یک مقاله خارجی را ترجمه و منتشر کرده‌اند!

  2. من chrome cast به تلوزیون وصل کردم ولی زده اپدیت شه ولی نمیشه
    Google home هم پیدا نمیکنه دستگاه
    چیکار کنم؟؟؟؟