آموزش دانلود و نصب ios 7

IOS 7

سرانجام انتظار پایان رسید و اپل بالاخره پس از یک سال نسخه جدید خود را به نام ios 7 منتشر کرد . یکی از متفاوت ترین نسخه های آی او اس و شیک ترین و با ذوق ترین طراحی ها که امروز برای دسترس تمام استفاده کنندگان روی سایت اپل قرار گرفت.

updateios1

قبلا برای شما از ویژگی های این ios 7 گفته بودیم. اما چیزی که مهم است نحوه دریافت این سیستم عامل است. در این جا قصد داریم به شما آموزش دریافت و نصب ios 7 را بدهیم.

1- نوع دستگاه خودتان را چک کنید . 

تا الان دستگاه های زیادی برای به روز رسانی معرفی شده اند که در پست کدام دستگاه ها قابل به روز به ios 7 هستند ؟ گفته بودیم که چه دستگاه هایی می توانند به روز شوند.

2- آپدیت iTunes (اگر نسخه پشتیبان نگرفته اید انجام دهید).

اگر شما از اطلاعات خودتان یک نسخه پشتیبان گرفته اید یا تصمیم دارید نسخه ios 7 را از iTunes دریافت کنید باید قبل از این کار چک کنید که از آخرین نسخه آی تونز استفاده میکنید یا خبر ؟ برای این کار به قسمت Help و سپس به Check for updates بروید. آن را نصب و آی تونز را دوباره باز کنید.

3- نسخه پشتیبان از اطلاعات بگیرید. 

این قسمت یکی از مهم ترین قسمت های آپدیت است. برای بک آپ کرفتن در iCloud می توانید به setting قسمت icloud سپس در storage & backup زیر Backup قسمت iCloud backup را روشن کنید.

4- آپدیت ios

وقتی که ios 7 در دسترس شما قرار گرفت ، اگر از اینترنت پرسرعت وایرلسی استفاده میکنید می توانید بصورت بی سیم آن را آپدیت کنید.

این مرحله دو روش دارد :

روش بی سیم : روی دستگاه تلفن همراه شما به قسمت Setting > general > software update بروید.

روش iTunes : تلفن خودتان را به کامپیوتر متصل کنید  و iTunes را اجرا کنید . این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید و در برنامه نام گوشی خودتان را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. در وسط صفحه شما Version و دکمه ی Check for update را می بینید بر روی آن دکمه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  مقایسه ios7 و ویندوز فون 8 + ویدئو

یک پیغام به شما نمایش می دهد که نسخه جدیدی در دسترس است روی Download کلیک کنید.

در اینجا کامل بر روی دستگاه شما نصب می شود . در طول دانلود هیچ کاری نکنید و ارتباط را قطع نکنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش دانلود و نصب ios 7

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *