آموزش جذب فالوور اینستاگرام

فالوور

آموزش جذب فالوور اینستاگرام : امروزه بسیاری از افراد برای کاربردهای مختلف شخصی و کاری از اینستاگرام استفاده می کنند . یکی از نکاتی که برای بسیاری از کاربران مهم است جذب فالوور است به عبارت دیگر هر چه میزان فالوور شما بیشتر باشد صفحه اینستاگرامی شما شناخته تر خواهد شد .

حالا فرض کنید شما صفحه شخصی خود را به معرفی محصولات فروشگاهتان اختصاص داده اید ، پس برای شما مهم است که چه میزانی فالوور دارید ؛  در ادامه این مطلب به بررسی راهکارهای افزایش فالوور پرداخته ایم . ( با زوم تک همراه باشید).

 

1)کاربر فعال اینستاگرام باشید 

یکی از روش های که می تواند در بالا بردن میزان فالوور اینستاگرام به شما کمک کند گذاشتن پست در ساعات شلوغی اینستاگرام است. اگر می خواهید به بالا بردن فالوورهای خود کمک کنید روزانه حداقل 3 مطلب در اینستاگرام منتشر نمایید.

2)قرار دادن دکمه شبکه های اجتماعی در وبلاگ یا سایت 

اگر وب سایت یا وبلاگی دارید می توانید دکمه های شبکه های اجتماعی را در آن قرار دهید ( بهترین مکان برای قرار دادن این دکمه ها در پایین صفحه می باشد )

3) سعی کنید حساب کاربری خود را در ایمیل تان قرار بدهید

با این کار شما مردم را ترغیب می کنید که صفحه اینستاگرامیتان را فالوو نمایند .

4) استفاده از هشتگ ( #) 

بیشتر افرادی که در اینستاگرام پست می گذارند از هشتگ (#) استفاده می کنند . استفاده از هشتگ سبب می شود تا افراد زیادتری پست های شما را ببینند.

5) با دیگر کاربران ارتباط داشته باشید

اگر دوست دارید در شبکه های اجتماعی معروف شوید باید در بسیاری از شبکه ها عضو شوید و به معرفی صفحه و خدمات خود بپردازید. یکی از بهترین بخش های که می تواند به شما در اینستاگرام کمک کند شرکت در بحث های نظرات صفحات پر بازدید می باشد.

6)استفاده از عکس های با کیفیت 

اگر می خواهید دنبال کننده های خود را افزایش دهید سعی کنید محتویات با کیفیت و پیام های را در صفحه خود قرار دهید که تاثیر مثبتی بر روی مخاطبین خود داشته باشید.

7) استفاده از ویدئو های با کیفیت 

استفاده از ویدئوهای با کیفیت و جذاب را فراموش نکنید، سعی کنید از ویدیو های  کوتاه در صفحه خود استفاده کنید با این کار سبب می شوید که مخاطبین شما در فاصله ی کوتاهی هر آنچه را که می خواهید تماشا کنند.

8)از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

کلمات کلیدی که در اینستاگرام هستند با بقیه ی سایت ها متفاوت می باشند؛ هشتگ ها موجب می شوند که به راحتی بتوانیم موضوع مورد نظر خودمان را سرچ کنیم در صورتی که اگر از هشتگ در بیو استفاده کنید به علت اینکه قابلیت کلیک شدن یا هشتگ را ندارد زیاد نمی تواند برای شما کارآمد باشد پس توصیه می شود از هشتگ در بیو خودداری کنید . اگر یک هشتگ خاص دارید که در تمام فضای اینستاگرام با آن شناخته می شوید یا به هر شکلی با شما مرتبط می باشد آن وقت شما می تواند برای معرفی خودتان از هشتگ در بیوی استفاده نمایید.

9)در انتخاب اسم دقت کنید

اولین نکته ی که باید در این رابطه دقت کنید حتما اسم خودتان باشد،با این کار سبب می شوید که افرادی که شما را می شناسند از روی اسمتان شما را شناسایی کنند. اگر صفحه شما مربوط به شرکت یا برند خاصی است سعی کنید از همان نام استفاده کنید.سعی کنید از اسامی عجیب و مشکل استفاده نکنید.

در قسمت بیو علاوه بر اسم خود ، از تخصص و محصولات ، خدمات خود نیز توضیحاتی بنویسید.

10)استفاده از عکس پروفایل مناسب

در صورتی که یک شخص هستید حتما از عکس و آواتار واقعی خود استفاده کنید زیرا در بالا بردن تعداد فالووهای شما تاثیر مثبتی دارد. عده ی زیادی از افراد بر سر کنجکاوی کاربران را در اینستاگرام فالوو می کنند ، اگر از پروفایل مناسبی استفاده کرده باشید شانس شما در فالوو بالا می رود.

راهکارهای زیاد دیگری وجود دارد که در این پست به 10 مورد پرداخته ایم .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش جذب فالوور اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *