آموزش تماشا کردن فیلم در Netflix با کیفیت 4K

Netflix

مایکروسافت و Netflix اعلام کردند که صاحبان Amazon Fire TV, Roku, Nvidia Shield, Xbox One S و Play Station 4 می توانند از محتوای کتابخانه Netflix برای تماشا کردن محتوا با کیفیت 4K استفاده کنند که ما در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم تا چگونه می توانید ویدئو ها و فیلم و سریال ها را با کیفیت 4K تماشا کنید و برای اینکار چه کار هایی باید انجام دهید.

اول از همه شما باید یک اشتراک از Netflix خریداری کنید که به شما اجازه دسترسی به محتوا با کیفیت UltraHD یا همان 4K را بدهد.برای پرداخت می توانید از PayPal استفاده کنید.اشتراک های معمولی از کیفیت 4K پشتیبانی نمی کنند و در نتیجه شما قادر به مشاهده محتوا نخواهید بود پس در نتیجه باید most expensive version را انتخاب کنید ( به معنی گران قیمت ترین ورژن ) که 11 دلار هزینه دارد.

البته باید این را در نظر داشت که برای مشاهده فیلم و فایل ویدئویی شما نیاز به اینترنت پر سرعت حداقل 8 مگابایت دارید.پس قبل از هر کاری حساب کاربری اینترنت خود را ارتقا دهید و در ادامه باید ویندوز خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید ( فقط ویندوز 10 ).

همچنین باید مطمعن باشید که سیستم شما توانایی اجرای این عملیات را دارد.برای این کار شما نیاز به یک کارت گرافیک مناسب دارید مانند نسل 10 کارت گرفیک مثل:  GTX 1080, GTX 1070 وGTX 1060 و در ادامه حتما مطمعن شوید که نمایشگر شما از کیفیت 4K پشتیبانی می کند.سپس با استفاده از مرورگر  Microsoft Edge به صفحه اصلی Netflix بروید و بر روی گزینه SingIn کلیک کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید.

بعد از اینکه وارد حساب کاربری شدید بر روی گزینه Playback settings پایین تر از My Profile کلیک کنید و مطمعن شوید در گزینه های موجود حتما High انتخاب شده است.اکنون می توانید فایل مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت های HDR و Dolby Vision برای آیفون های جدید

نظرات در مورد : آموزش تماشا کردن فیلم در Netflix با کیفیت 4K

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *