آموزش اکتیو کردن ویندوز 10

اکتیو کردن ویندوز 10

یکی از موضوعاتی که باید حتما رعایت کنید این است که در بسیاری از موارد کمپانی مایکروسافت این امکان را به شما می دهد تا یک نسخه از سیستم عامل ویندوز را به مدت 1 ماه مورد آزمایش قرار دهید و در صورتی که از دیدگاه شما موردی نداشت و برایتان کاربردی بود سپس اقدام به خرید آن نمایید. به منظور خرید آن باید یک Product Key تهیه کرده و ویندوزتان را به اینترنت متصل نمایید تا فرآیند فعالسازی انجام بپذیرد.

از سویی دیگر بسیاری از کاربران ایرانی اساسا ویندوز ها را غیرقانونی نصب می کنند، زیرا در موارد بسیاری امکان خرید برای کاربران ایرانی وجود ندارد و همیشه به دنبال رفع این محدودیت هستند. البته شایان ذکر است که بسیاری از این ویندوزهای موجود در بازار کرک شده هستند ولی گاهی اوقات کرک آن ها با مشکل روبرو می گردد و به کاربران این امکان را نمی دهد که از ویندوز استفاده نمایند. در ادامه تصمیم داریم که نحوه ی اکتیو کردن ویندوز 10 را برای شما آموزش دهیم.

مراحل اکتیو کردن ویندوز 10

  • گام اول

در ابتدا باید نرم افزار  KMS auto Net را دانلود کرده و نصب کنید. این نرم افزار از تمامی نسخه های ویندوزی مایکروسافت پشتیبانی به عمل می آورد. اکنون بر ریو فایل دانلود شده کلیک کنید و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. لازم به ذکر است که پسورد فایل Zip دانلود شده 12345 می باشد. اکنون نرم افزار را اجرا نمایید.

اکتیو کردن ویندوز 10

  • گام دوم

اکنون بر روی گزینه ی Activation کلیک کنید. این نرم افزار تنظیمات کمی دارد ، همانگونه که پس از اجرا کردن این نرم افزار مشاهده می نمایید تنها دارای دو گزینه برای تغییر رجیستری ویندوز می باشد. سپس از بخش Activation یکی از موارد Activate Windows را برای فعال کردن ویندوز و گزینه ی Activation Office برای مجموعه ی آفیس کلیک نمایید.

اکتیو کردن ویندوز 10

  • گام سوم

پس از گدشت مدتی پیغام Product successfully activated برای شما به نمایش در می آید . اکنون اگر در وسط صفحه کلیک راست نموده و گزینه ی Personaliz را انتخاب نمایید، خواهید دید که پیغام خطای فعال نبودن ویندوز در بالای بخش تنظیمات این صفحه نمایش داده نخواهد شد.

اکتیو کردن ویندوز 10

حتما به این نکته توجه داشته باشید که پیش از آغاز فرآیند فعالسازی ویندوز 10 آنتی ویروس سیستم خود را غیرفعال نمایید، زیرا اساسا آنتی ویروس ها فایل نرم افزار KMS Auto Net.exe را به عنوان ویروس شناسایی می کنند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: WikiHow

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش اکتیو کردن ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *