آموزش افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10

Speed Test

با اینکه امروزه سرعت اینترنت ایران از سایر کشور ها خیلی پایین تر می باشد شما باید از ترفند هایی برای بالا بردن سرعت اینترنت و دانلود استفاده کنید که ما برای اینکار به شما چند روش آموزش می دهیم که سرعت اینترنت شما را افزایش می دهند.

برای اینکار اپلیکیشن و برنامه های بسیاری وجود دارد که ما به شما نرم افزار Network Speed Test را پیشنهاد می کنیم.این برنامه به شما کمک می کند تا به صورت دقیق از کارکرد اینترنت خود مطلع شوید.برای دانلود آن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود نرم افزار Network Speed Test

بعد از دانلود و نصب نرم افزار شما باید با استفاده از گزینه Start شروع به تست کردن سرعت اینترنت کنید که حدودا چند دقیقه طول میکشد تا برنامه به شما نتیجه ای با جزئیات سرعت دانلود و بارگزاری فایل ها را نمایش دهد.اکنون که از سرعت اینترنت مطلع شدید برای سرعت بخشیدن به آن باید با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + Alt + Delete نوار انجام وظیفه یا همان Task Bar را باز کنید و برنامه های غیر ضروری را حذف کنید.

network-speed-testدر ادامه شما باید در تنظیمات بروزرسانی در کنترل پنل گزینه Update را غیر فعال کنید تا خیالتان از اینکه ویندوز به صورت خودکار بروزرسانی نشود راحت شود برای اینکار به قسمت Update & Security وارد شوید و در قسمت Advanced Options گزینه بروزرسانی را OFF کنید.در ادامه مطمعن شوید بروزرسانی خودکار برای تمامی نرم افزار ها مانند آنتی ویروس و … غیر فعال باشد.

در آخر مطمعن شوید که از یک مرورگر استاندارد مثل Chrome یا FireFox استفاده می کنید و در ادامه اگر برنامه Speed Test را تست کنید مشاهده می کنید که به سرعت اینترنت شما افزوده شده.

4.9/5 - (31 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *