آفیس 365 ویندوز فون و بروز رسانی جدید

آفیس 365 ویندوز فون

آفیس 365 ویندوز فون و بروز رسانی جدید :  Office 365  یا همان آفیس 2013 است که قابلیت بالایی دارد  ، همچنین این نسخه از آفیس دارای قابلیت نصب روی گوشی هوسمند نیز می باشد (نسخه ی اپلیکیشن دارد) یکی ازقابلیت های این نرم افزار این است که از طریق OutLook آن می توانید با شبکه های اجتماعی ارتباط بر قرار کنید.با ذخیره ی اسناد office  خود در Skydrive می توانید با وصل شدن به  شبکه ی انترنت از طریق اپلیکیشن آفیس 365 ویندوز فون به تمام اسناد خود دسترسی داشته باشید و روی آنها کار کنید. و بسیاری از قابلیت های دیگر !

بروزرسانی آفیس 365 ویندوز فون

Office 365 برنامه ای مدیریتی برای فایل ها و اسناد متنی ویندوز فون بروز شده است ، در این بروز رسانی ویژگی های جدیدی به این نرم افزار افزوده شده است . کسانی که با این نرم افزار آشنایی کامل ندارند ، این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا اینکه بتواند فایل های office  خود را در محیط آفیس 365 ویندوز فون مدیریت نماید . آخرین بروز رسانی برای آفیس 365 ویندوز فون رفع اشکالاتی قبلی و افزودن برخی ویژگی ها برای کاربران غیر انگلیسی  می باشد . در آخرین به بروز رسانی کاربران انگلیسی قادر به ترجمه ی پیام خود در مرکز پیام آفیس 365 به زبان خود خواهند بود . این قابلیت می توان برای شرکت های چند زبانه بسیار مفید شود . یکی دیگر از قابلیت هایی که برای آفیس 365 ویندوز فون بروز شده است رفع اشکالات جزئی برای افزایش کارایی بود هم چنین نسخه ی 2.3 که برای IOS است پشتیبانی از Live Tile را بهخود اضافه کرده است.

آفیس 365 ویندوز فون

اگر شما مدیر IT هستید و نیاز دارید در تمام وقت به کارکنانتان وصل باشید باید اپلیکیشن آفیس 365 را بر روی گوشی خود نصب کنید.آخرین بروز رسانی برای مدیریت آفیس 365 نسخه ی 2.4 در حال حاضر در فروشگاه ویندوز فون موجود است همان طور که انتظار می رود این برنامه نیز به صورت رایگان در احتیار کاربران ویندوز فون قرار گرفته است و کاربران می توانند آن را از فروشگاه ویندوز فون دانلود نمایند.

منبع : فون آرنا

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اکسل اندروید ویژگی های جدیدی دریافت نموده است

نظرات در مورد : آفیس 365 ویندوز فون و بروز رسانی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *