آشنایی با نرم افزار ریکاوری EaseUS: اگر داده هایتان را از دست داده اید بخوانید!

زوم تک : احتمالا در طول دوره کاربریتان (کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند) اتفاق افتاده است که داده هایتان را یکبار برای همیشه از دست داده باشید. در هر فرد داده ها چه در کامپیوتر و چه در تلفن همراه هوشمند بسیار ارزشمند است و از دست دادن آن ها برای همیشه بسیار ناگوار می باشد. چه بسا خودتان عکس ها و فیلم های بسیاری را به عنوان خاطرات به یاد ماندنیتان ذخیره کرده باشید و به طور اتفاقی آن ها را از دست داده باشید. گاه این داده ها به عنوان اسناد و مدارک از صدها دستگاه کامپیوتر و تلفن هوشمند دیگر حائز اهمیت تر می باشند. ما در این مقاله قصد داریم به مقوله “از دست دادن داده ها” و مسائل مرتبط به آن بپردازیم.

  • چگونه با از دست دادن غیرمنتظره داده ها مقابله کنیم؟

دلایل بسیاری منجر به امر “از دست دادن داده ها” می گردد. برخی از دلایل از دست دادن داده ها اعم از آلوده شدن سیستم توسط ویروس ها، حذف کردن فایل ها بدون تهیه نسخه پشتیبان، ربوده شدن داده هایتان توسط یک شخص و یا بوت شدن سیستم بدلیل مشکلات متعدد و یا سیستم عامل ویندوز می باشد.

  • به منظور امن نگه داشتن داده هایتان از از دست رفتن به توصیه های فوق عمل کنید
  1. یک شخص باید از داده های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کند. شما می توانید نسخه پشتیبان را از طریق OneDrive و Google Drive که فضای ناحدودی را پوشش می دهند تهیه کنید.
  2. از یک نرم افزار آنتی ویروس مناسب جهت محافظت از سیستمتان استفاده کنید.
  3. همیشه یک رمز عبور بر روی تلفن همراه و یا کامپیوترتان بگذارید.
  4. از امتحان کردن برنامه های مضر دوری کنید چرا که می توانند برای سیستمتان مخرب محسوب شوند.
  5. سعی کنید تا همیشه سیستمتان را به روز نگه دارید.

اگر عملکرد سیستمتان کند شده است، قادر خواهید بود تا آن را سریعا فرمت کنید. این در حالیست که احتمال وجود ویروس ها و فایل های مخرب توانسته اند تا بر سرعت آهسته سیستمتان تاثیرگذار باشد. فرمت کردن سیستم، یک فرآیند مهم و البته مفید در مواقع حاد می باشد که تمام برنامه ها، فایل ها و داده ها را پاک خواهد کرد. اما سوال آن است در صورت فرمت کردن سیستم چگونه فایل های از دست رفته را بازگردانیم. اگر یک شخص آگاه به علوم کامپیوتر بخواهد فرمت کند تمام داده های مهم خود را با اطمینان در جای دیگر ذخیره می کند اما اگر شخص آگاه نباشد ممکن است همه را از دست بدهد.

نرم افزار بازیابی داده ها EaseUS بهترین ابزار به منظور بازگرداندن داده ها پس از فرمت کردن و یا از دست دادن می باشد. شما بوسیله این نرم افزار قادر خواهید بود به سرعت و با خیال راحت داده هایتان را بازگردانید. نرم افزار EaseUS بسیار کارآمد بوده و همچنین برای مبتدیان بسیار آسان و قابل استفاده می باشد.

برنامه فوق هزاران کاربر دارد که از استفاده آن بسیار رضایت داشته اند. در واقع، اگر فکر می کنید سیستمتان به هر دلیلی کند شده است و نیاز دارید آن را از شر ویروس ها و فایل های مخرب با فرمت کردن حفاظت کنید باید از نرم افزار EaseUS بهره ببرید.

تنها به سه مرحله نیاز خواهید داشت تا برنامه را به کار ببرید:

  1. برنامه را دانلود کنید
  2. آن را بر روی کامپیوترتان نصب کنید
  3. عملیات را پس از یادگیری از روی رابط کاربری بسیار ساده انجام دهید
  • چگونه نرم افزار بازیابی داده ها EaseUS را نصب کنیم؟

نصب نرم افزار بسیار ساده است. شما باید ابتدا نرم افزار را از سایت مرتبط دانلود کنید و آن را راه اندازی کنید. سپس نرم افزار را نصب کنید. پس از نصب، متوجه خواهید شد کار با آن اصلا دشوار نیست.

  • گزینه های موجود در نرم افزار بازیابی داده ها EaseUS

اسکن سریع: اگر وقت کمتری دارید می توانید با یک اسکن سریع اما نه چندان دقیق فایل هایتان را بازگردانید.

اسکن عمیق: اگر وقت برایتان اهمیت ندارد و به یک اسکن با جزئیات بیشتری نیاز دارید می توانید از این گزینه بهره بیشتر و بهتری ببرید.

در هر دو اسکن قادر خواهید بود پیش نمایش فایل هایتان را مشاهده کنید.

  • آنچه باید نهایتا انجام دهید!…

پس از اسکن باید داده هایتان را بازیابی کنید. بدین ترتیب، باید مکان بازیابی داده هایتان را انتخاب کنید و داده های یافته شده را به آنجا منتقل و ذخیره کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشنایی با نرم افزار ریکاوری EaseUS: اگر داده هایتان را از دست داده اید بخوانید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *