آزمایش قابلیت انتقال استیکر میان واتس اپ و Gboard

تبادل استیکر به واتس اپ

یکی از پیام رسان هایی که این روزها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، پیام رسان واتس اپ می باشد. در این میان کاربران بسیاری هستند که از واتس اپ در طول روز به منظور انتقال پیام استفاده می نمایند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که استیکرها نیز به این پیام رسان راه پیدا کنند تا نظیر تلگرام افرادی که علاقه ی زیادی به استفاده از استیکرها دارند نیز به سمت واتس اپ روی بیاورند.

تبادل استیکر به واتس اپ

گویا مدیران توسعه ای واتس اپ تصمیم ندارند تا هیچگاه از آزمایش ویژگی های جدید این پیام رسان در نسخه‌ های اندروید و iOS این پیام رسان دست بردارند. با این تفاسیر برخی از این آزمایش های انجام شده توسط واتس اپ مواردی نیز هستند که به احتمال زیاد در نسخه نهایی شاهد حضور این قابلیت ها خواهیم بود. بر اساس گزارش های منتشر شده، به احتمال نسخه‌ های آزمایشی پیام رسان واتس اپ را با دقت بررسی خواهد کرد، گویا در جدیدترین نسخه ی آزمایشی سیستم عامل اندروید این پیام‌رسان قابلیت تعامل با استیکرهای کیبورد اختصاصی گوگل، به نام Gboard آماده شده است.

البته لازم به ذکر است که هم اکنون، این ویژگی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و تنها تعداد اندکی از استیکرها برای آن ارائه نموده است که همه توسط کارمندان شرکت واتس اپ طراحی گردیده اند. با تمامی این تفاسیر، قابلیت استفاده از سایر استیکرهای دانلود شده از App Store و یا Google Play نیز فراهم گردیده است. این ویژگی به کاربران کیبورد اختصاصی گوگل این امکان را می‌دهد تا استیکرها را به طور مستقیم از داخل پیام‌ رسان دریافت نمایند. با این وجود که این ویژگی هنوز تمام و کمال ارائه نشده است ولی گویا هدف اصلی این قابلیت، تشویق کاربران سیستم عامل اندروید به نصب و استفاده از پیام رسان واتس اپ و Gboard بر روی گوشی‌‌هایشان می باشد تا بتوانند از ویژگی تعامل میان استیکرهای دو اپلیکیشن بهره مند گردند.

تبادل استیکر به واتس اپ

با فعال نمودن این قابلیت، استیکرهایی که از Gboard در پیام رسان واتس اپ ارسال می نمایید نیز به طور مستقیم به فرمت یک استیکر همگام با این پیام‌ رسان تبدیل می نماید. هر چند در حال حاضر امکان جابجایی استیکر در جدیدترین نسخه ی آزمایشی Gboard مشاهده نمی گردد. با تمامی این تفاسیر، به احتمال که در طول یکی دو هفته ی آیتی شاهد فعال نمودن این ویژگی و بهره مندی از آن در پیام رسان باشید.

قابلیت جابجای استیکر ها بین پیام رسان واتس اپ و Gboard در شرایطی مراحل آزمایش خود را آغاز نموده که هفته ی قبل، قابلیت ارسال پاسخ مخفی در پیام های گروهی که یکی دیگر از ویژگی های آزمایشی پیام رسان واتس اپ محسوب می گردد از مرحله ی آزمایش بتا خارج شده و برای نسخه ی نهایی واتس اپ برای آیفون و آیپد منتشر گردید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : آزمایش قابلیت انتقال استیکر میان واتس اپ و Gboard

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *