آدیداس هم هک کردن!

آدیداس

این روزا هک کردن شده یکی از تفریحات مردم دنیا! یعنی، جنگ ؛ جنگ سایبریه …. این دفعه انگار سایت آدیداس رو توی آمریکام هک کردن! فقط این هک کردنا واسه سایتای ایرانی نیست 🙂 این شرکت امروز تایید کرد که اطلاعات مربوط به تعداد زیادی از مشتریاش به سرقت رفته و مورد دستبرد قرار گرفته!

آدیداس تایید کرد که از امروز شرکت های امنیت اطلاعات دارن بررسی محل نشت اطلاعات از سرورهای ایالات متحده رو بررسی می کنن. این موضوع خیلی از لحاظ امنیتی اهمیت داره چون که ممکنه اطلاعات میلیون ها مشتری این برند معروف در اختیار هکرها قرار بگیره و برای همه ی اونها دردسر ایجاد کنه … (چه خبره؟!)

بعد از کلی بررسی کارشناس های امنیت اطلاعات آمریکا این موضوع تایید شده که یه باگ امنیتی روی وب سایت منطقه ای این برند تو آمریکایی شمالی وجود داشته و این موضوع رو هم تایید کرده که این مشکل امنیتی تو روز سه شنبه پیدا شده و همه ی اطلاعات تماس مشتری های این برند و رمز و نام کاربریشون توی این حمله ی سایبری به سرقت رفته…!

یه موضوعی که هست، هنوز درمورد سو استفاده از کارت های اعتباری رجیستر شده روی ساست این برند حرفی زده نشده. در حال حاضر باید منتشر باشیم تا ببینیم چه خسارات دیگه ای میخوان به این برند معروف تو دنیا بزنن که هنوز معلوم نیست؟!

 

زوم تک با شماست … 🙂

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فناوری ژیروسکوپ گوشی های هوشمند باگ امنیتی بزرگ برای استراق سمع

نظرات در مورد : آدیداس هم هک کردن!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *