در آخرین ورژن بازی ساختمان سازی شهر در اندروید و ios، شهر رویایی خود را بسازید و یک راز عجیب و غریب را حل کنید.

به دنبال یک فرصت برای صرف چند دقیقه یا ساعت در ساخت شهر هستید؟ امروز روز خوش شانسی شماست. با بازی Dream City: Metropolis با ناشر استورم 8 آشنا شوید. در این بازی بازیکنان آزاد هستند تا کلان شهری را در رویایشان داشتند، تصور کنند، بسازند و تکمیل کنند. در حالی که نقشه شهرتان را میکشید، کوههای بلند و ساحل آفتابی در نزدیکی شهر بسازید و خیابانهای آن را با مجسمه، فروشگاه ، بوتیک و رستورانها بیارایید.

دریم سیتی با ساخت یک شهر کوچک توسط سرمایه دار راه آهن، پیرمردی به نام چسترفیلد شروع می شود. پس از ناپدید شدن مرموز او، شهر در محل ترسناکی سقوط می کند و بازیکنان به دنبال فرصتی برای برگرداندن شهر به بالای زمین هستند. شما با نماینده هایی از صنایع مختلف از جمله مد لباس ایزابل، آشپز فوق العاده گاس و شخصی مشهور ملاقات خواهید کرد. شما در تعامل با آنها، تصمیم خواهید گرفت که کدام تجارت ها از جمله، ساختمان سازی، جاذبه های توریستی و بناهای برجسته در شهر بیشترین منفعت برای شهر شما را دارند.

در طول این بازی، بازیکنان برای به دست آوردن پاداش و حل راز عجیب ناپدید شدن چسترفیلد، ماموریتهای مختلفی را پشت سر خواهند گذاشت. ساخت شهر شامل جمع آوری صدا ساختمان منحصر بفرد، از جمله بناهای دنیای واقعی مانند برج ایفل و ساختمان ایالت پادشاهی، باز کردن قفل محله ها برای سفارشی سازی و کشف بناهای جدید، خرید و فروش کالا با شخصیت های بازی و گسترش شهر برای به دست آوردن جایزه ها و منابع بیشتر.

سازندگان بازی قول داده اند که اجزا و اتفاقات بازی را به طور مداوم بروز کنند. اولین بروزرسانی سیتی پالوزا خواهد بود، جشنواره بزرگ موسیقی که برای اواسط جولای زمان بندی شده است. این رویداد یک آمفی تئاتر در فضای باز خواهد بود که شهروندان شهر رویایی شما مجذوب آن خواهند شد. بازیکنان رقابتی را انجام خواهند داد که که با تکمیل آن مجوز عبور  VIP را به دست خواهند آورد و بعلاوه باز شدن قفل پاداش و جوایز خاص، مانند فرصتی برای میزبانی کنسرت خود در شهر. این بازی با سینماهای شاهانه امریکا قرارداد بسته است تا بازیکنان در برابر دریافت جایزه خود در بازی، به تماشای فیلمهای مشهور بروند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های اندروید و ios در این هفته

نظرات در مورد : در آخرین ورژن بازی ساختمان سازی شهر در اندروید و ios، شهر رویایی خود را بسازید و یک راز عجیب و غریب را حل کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *