آخرین مهلت رجیستری گوشی های هوشمند سامسونگ چه زمانی است؟

رجیستری

دهقانی نیا، سخنگوی طرح رجیستری در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حضور خبرنگاران اعلام کرد: همه ی افرادی که از گوشی های سامسونگ و سایر برندهای موجود و حتی گوشی های ایرانی نظیر جی ال ایکس که دارای دو یا سه خشاب سیمکارت می باشند، استفاده می کنند تا قبل از پایان روز جمعه مورخ 31 فروردین 1397 فرصت دارند تا دستگاه خود را روشن نموده و با آن تماس بگیرند تا مسخصات دستگاه آن ها در سامانه ی رجیستری ثبت گردد. در غیر این صورت پس از اینکه مهلت یک ماهه ی آن ها به پایان رسید دستگاه آن ها به عنوان گوشی مسافری تلقی شده و پس از گذشت یک ماه از دسترس خارج خواهد شد.

بر اساس گفته های سخنگوی طرح رجیستری این فرآیند باید برای تبلت های سیم کارت خوری که دارای قابلیت تماس می باشند نیز باید اجرا نمایند. ایشان در ادامه ی صحبت های خود افزودند کاربرانی که قصد دارند از پیام رسان های داخلی نظیر آی گپ، سروش و ایتا استفاده نمایند می توانند طرح ثبت دستگاه خود را از طریق این پیام رسان ها انجام دهند و یا اینکه به وب سایت Hamta.ntsw.ir مراجعه نمایند و مشخصات دستگاه خود را وارد نمایند.

طرح رجیستری یکی از طرح هایی است که پس از این مدت طولانی توانسته است با اجرایی شدن خود، باری از دوش مسئولان و البته جلوگیری از قاچاق کالا برای کشور و حمایت از تولید ملی برداشته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آخرین مهلت رجیستری گوشی های هوشمند سامسونگ چه زمانی است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *