آتش گرفتن گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 | این بار گویا پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ نیز گرفتار مسئله ی گلکسی نوت 7 که چند سال پیش رونمایی شد، شده است. اکنون گویا زمان آن رسیده است که کمپانی سامسونگ درخصوص مسئله ی آتش گرفتن گلکسی نوت 9 دلیلی قانع کننده و منطقی داشته باشد. نوت 9 سامسونگ جدیدترین پرچمدار سری نوت این کمپانی می باشد که در مرداد ماه سال جاری رونمایی شد و تقریبا یک ماه از رونمایی آن می گذرد. اکنون گویا تاریخ تکرار شده است و نوت 9 نیز مانند نوت 7 آتش گرفته است.

گلکسی نوت 9

بر اساس گزارش نشریه‌ ی نیویورک پست، اتفاق آتش‌ گرفتن گلکسی نوت 9 سامسونگ در روز 12 شهریور (3 سپتامبر) رخ داده است. خانم دایان چانگ اهل نیویورک، در طی شکایت خود ادعا نموده است که پس از افزایش ناگهانی دمای گوشی به استفاده از آن پایان داده و گوشی خود را در داخل کیف دستی‌ اش قرار داده است ولی پس از گذشت مدتی صداهای عجیب و غریبی را شندیه است و سپس مشاهده نموده که دود بسیار غلیظی از کیف دستی‌ اش خارج شده است.

گلکسی نوت 9

ایشان پس از دیدن دود و شنیدن صدا، محتویات کیف خود را بر روی سطحی مرتفعی خالی می نماید ولی گوشی ایشان تنها موقعی از سوختن باز می‌ ایستد که فردی با استفاده از یک تکه‌ پارچه، گوشی را بر می دارد و آن را در داخل سطلی پر از آب قرار می‌ دهد. این اتفاق شبیه به آتش‌ گرفتن‌ های متمادی گلکسی نوت 7 در سال 2016 میلادی می باشد که به کابوسی بسیار بزرگ برای کمپانی سامسونگ تبدیل شده‌ بود. این غول کره‌ ای بعد از ثابت نمودن وجود ایراداتی در بعضی از گوشی‌ های تولیدی خود و انفجار یا آتش گرفتن آن‌ ها، تولید نوت 7 را متوقف نمود.

پس از انجام بررسی‌ های مختلف توسط کمپانی سامسونگ، از ایراداتی در فرآیند تولید باتری‌ های اولیه‌ی گلکسی Note 7 و فشرده شدن گوشه‌ های باتری به‌ عنوان دلیل آتش سوزی آن‌ ها یاد شد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  نام سری گلکسی تب اس 9FE توسط سامسونگ تایید شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آتش گرفتن گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *