آبونمان تلفن ثابت غیر قانونی است

آبونمان تلفن ثابت

آبونمان تلفن ثابت | همانطور که می دانید، زمانی که برای تلفن ثابت منزل شما قبض می آید، در داخل قبض مبلغ آبونمان در نظر گرفته شده است و حتی در صورتی که از تلفن ثابت استفاده نیز نکنید، باید مبلغ آبونمان را پرداخت نمایید، در غیر این صورت برای شما در قبض بعدی بدهی محاسبه می گردد. اکنون بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی مجلس دریافت مبلغ آبونمان بر روی قبوض تلفن ثابت غیرقانونی اعلام شده است.

آبونمان تلفن ثابت

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی دیوان محاسبات کشور، در قانون به منظور اخذ مبلغ آبونمان تلفن ثابت مجوزی در نظر گرفته نشده است؛ در نتیجه مصوبه 184 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی مبنی بر دریافت مبلغی به نام آبونمان خلاف قانون می باشد. مبنی بر مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از ابتدای سال 1393 هجری شمسی تمامی آبونمان‌ هایی که در قبض گاز، برق و آب درنظر گرفته می شد، برای تلفن ثابت نیز محاسبه شد.

آبونمان تلفن ثابت

هشتم تیر 1395 میلادی دیوان محاسبات کشوری در طی شکایت نامه‌ ای از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری باطل شدن مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی را درخواست نمود. بر اساس شکایت مطروحه، طبق ماده ی 37 قانون محاسبات عمومی مصوبه ی سال 1366، طبق پیش‌ بینی میزان درآمد و یا سایر منابع تامین کننده ی اعتبار در بودجه ی کشور دستوری به منظور وصول اشخاص تلقی نمی گردد و در هر مسئله ای به قانون نیاز دارد، مسئولیت بدست آوردن صحیح و به‌ موقع درآمدها بر عهده‌ی رئیسان و دستگا‌ه‌ های اجرایی کشور می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  محدود شدن تولید بنزین سوپر در کشور

نظرات در مورد : آبونمان تلفن ثابت غیر قانونی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *