گوگل پشتیبانی از اپ های کروم در ویندوز, مک و لینوکس را متوقف می کند!

گوگل تصمیم دارد به زودی پشتیبانی از اپ های کروم را در ویندوز, لینوکس و مک متوقف نماید. از امسال دیگر کاربران قادر به استفاده از نسخه های جدید اپ های کروم در این سه پلتفرم نخواهند بود و نسخه های جدید فقط برای سیستم عامل دسکتاپ گوگل یعنی کروم او اس در دسترس خواهد بود.

از نیمه دوم سال 2017 دسترسی به کروم وب استور نیز در ویندوز, لینوکس و مک مسدود خواهد شد و مدتی بعد از آن از ابتدای 2018 کاربران قادر به استفاده از نسخه های قدیمی تر اپ های کروم در سه سیستم عامل یاد شده نخواهند بود.

شاید به نظر تغییر بسیار بزرگی باشد اما طبق ادعای گوگل دو نوع اپلیکیشن کروم وجود دارد: تحت سیستم و تحت وب. و در حال حاضر تمام کاربران کروم در ویندوز, لینوکس و مک چیزی حدود 1 درصد از اپ های تحت سیستم را شامل می شوند و بیشتر کاربران از کروم تحت وب استفاده می کنند پس این تغییر چندان بزرگی برای آنها به حساب نمی آید.

به نظر می رسد ساندرا پیچای قصد دارد به هر نحوی که شده کاربران بیشتری را ترغیب به استفاده از سیستم های گوگل کند و پیام این اقدام گوگل هم کاملا مشخص است: فایل هایتان را به فضای ابری گوگل انتقال دهید یا از کروم او اس استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه مدیریت گذرواژه های ذخیره شده در مرورگر گوگل کروم

نظرات در مورد : گوگل پشتیبانی از اپ های کروم در ویندوز, مک و لینوکس را متوقف می کند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *