گوگل در حال آماده سازی مدل های بهینه شده نکسوس 4 در قالب نکسوس 5 می باشد

نکسوس 5

براساس آخرین شایعات منتشر شده شرکت گوگل در حال آماده سازی نکسوس 5 در دو مدل متفاوت می باشد ، گوگل می خواهد نکسوس 5 را در دو مدل 16گیگابایتی به مبلغ 399 دلار و مدل 32 گیگابایتی به مبلغ 449 دلار ارائه نماید.

نکسوس 5
نکسوس 5

براساس گزارش گروه علم و فناوری گروه زوم تک به نقل از وبسایت AndroidGeeks گوگل این دو مدل را با اختلاف قیمت 50 دلار به بازار ارائه خواهد کرد  گوگل با این ترفند تبلیغاتی در صدد است انتظارات کاربران را برآورده سازد ، چرا که تمامی کاربران دستگاه های هوشمند نیازمند به حافظه های بالا نمیباشند ، و به همین خاطر علاقه ای به صرف هزینه اضافی برای این دستگاه های هوشمند ندارند. این تصمیم نشانگر ذکاوت بالای مهندسان کمپانی گوگل است ، کاش مقداری از این ذکاوت در طراحان ایرانی هم وجود داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در همان سایت ، نکسوس 4 نسخه LTE هم به همان منوال نکسوس 5 در دو مدل 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی به بازار ارائه خواهد شد ، قیمت این دو مدل به ترتیب 299 و 349 دلار خواهد بود . گفتن این نکته خالی از لطف نخواهد بود که نکسوس 4 ، 32 گیگا بایتی برای اولین بار به بازار ارائه خواهد شد .

البته با توجه به اخبار منتشر شده احتمالا شرکت گوگل باتری های متفاوت با قدرت های متفاوت برای  مدل نکسوس 5 در نظر گرفته شده است ، باتری های 3,000 mAh و 2,300 mAh در این مدل نکسوس ارائه خواهد شد . اگر شرکت گوگل نکسوس 5 را در نسخه 8 گیگابایتی با قیمت پایین تر به بازار ارائه می کرد مطمئنا این سری نکسوس طرفداران بسیاری را به خود جذب می کرد ، البته باز هم نمی توان استقبال کاربران را پیش بینی کنیم ، اما مطمئنا گوگل در این میدان هم پیروز خواهد بود. نظر شما چی هست؟

زمان پیش بینی شده برای ارائه Android 4.4 KitKat و نکسوس 5 ، 15 اکتبر می باشد اما با توجه به اینکه هیچ اطلاعیه ای از طرف کمپانی گوگل منتشر نشده است ، احتمالا رونمایی از این دو محصول جدید شرکت گوگل در 31 اکتبر انجام پذیرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند دنیا - قسمت دوم

نظرات در مورد : گوگل در حال آماده سازی مدل های بهینه شده نکسوس 4 در قالب نکسوس 5 می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *