گوشی Samsung Galaxy S8 Active تاییدیه FCC دریافت کرد

گوشی Samsung Galaxy S8 Active تاییدیه FCC دریافت کرد

گوشی Samsung Galaxy S8 Active تاییدیه FCC دریافت کرد: کمپانی سامسونگ تا به حال برای تعداد زیادی از پرچمداران سری S یک نسخه محکم با پسوند Active ساخته است (از گوشی Galaxy S4 به بعد). هم اکنون نسخه محکم و مقاوم گوشی S8 در راه است. این گوشی در چند روز اخیر تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرد و همچنین مشخصاتی از آن در بنچمارک ها رویت شدند. هم اکنون گوشی GalaxY s8 Active تاییدیه FCC نیز دریافت کرده است.

یک عکس از پشت بدنه گوشی S8 Active پخش شده است که میتوان ID اف سی سی را در آن مشاهده کرد و همچنین میتوان با دیدن این عکس تا حد زیادی با ظاهر گوشی S8 Acrive آشنا شد. البته متاسفانه هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه رنگ هایی عرضه خواهد شد.
گوشی Samsung Galaxy S8 Active تاییدیه FCC دریافت کرد

از آجایی که ممکن است این گوشی نیز همانند سری گوشی های Active قبلی مختص به اپراتور AT&T آمریکا باشد، مشخصات سخت افزاری آن نیز همانند مشخصات سخت افزاری گوشی S8 که در آمریکا عرضه شد خواه بود. یعنی دارای پردازنده Snapdragon 835 و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین صفحه نمایش این گوشی خمیده نبوده و کاملا تخت است. با معرفی و عرضه رسمی این گوشی از سمت کمپانی سامسونگ فاصله چندانی نداریم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Samsung Galaxy S8 Active تاییدیه FCC دریافت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *